Tuesday, May 26, 2009

~siApA kAw??~

kaw oh kaw..
kenapa lah kaw menyiksa aku..
menyiksa aku dari mendapat kaw..
aku cari, kaw pergi..
aku tak cari, kaw datang..
bila dah datang memeningkan plak..
sebabnya banyak pulak yang datang..
tak tawu mane satu yang nak di pilih...
memang memeningkan aku...
bila da pening mula la aku ambek jalan mudah...
tak perlu er tuk pilih mana..
biar jek kaw tuh yang cari aku...
tapi aku perlu sedar...
macam mana kaw tu nak cari aku??
isk.. mula la nak perasan aku ni..
weeakk!! tak malu btol aku ni..
macam er kaw tu kenal aku..??
aku ni bukannya famous pon...
apa kelebihan aku untuk kaw cari aku??

kalo la aku pandai memasak ke,
pandai melukis ke,
pandai bermain dengan kata2 ke,
boleh mencipta sesuatu yang tak pernah dibuat orang ke,
or suara aku lebih sedap dari Dato Siti Nurhaliza ke..
tak pe la jugakkan..
heemm.. kalo aku ada semua tu tak perlu lah aku sibuk cari kaw..
walau ekonomi negara kita tak stabil..
tak kiralah apa pon mesti kaw akan cari aku..
e2 kalo aku memiliki keistimewaan e2..
kalo aku tiada keistimewaan e2..
siapa pon tak akan pandang aku..
kaw lagi lah.. tinggal aku jauh dibelakang..
walaupon aku tidak mempunyai kaw..
aku akan tetap dapat kaw suatu hari nanti..
bagai mana aku boleh dapat kaw..??
aku akan dapat kaw..
kalo aku bersungguh2..
aku mempunyai usaha yang lebih..
aku ingin mendapat sesuatu dari kaw..
kalo aku nak lagi.. lebih dari apa yang aku inginkan dari kaw..
aku mesti berlipat kali gandakan usaha aku untuk dapat kan kaw..
sebenarnya bukan senang nak dapat kaw kan...??
kAw mesti tolong aku..
tolong aku mencapai impian aku..
supaya kaw dapat memberikan apa yang aku inginkan..
kaw mesti tolong aku MERIALISASIKAN IMPIAN KU..


kErjA oH kErjA akU pErLukAn KAW tOlonglah akU...


1 comment: