Sunday, February 14, 2010

Ratu Penipu!!!!!

RATU PENIPU??? siapakah RATU PENIPU yang dimaksudkan aku??
ya!! memang ada+ujud RATU PENIPU dalam dunia nih...
aku telah temuinya, dah lama aku temui tapi...
tapi kerana ikatan PERSAHABATAN/KAWAN,
aku sangat menjaga dan sangat melayan ia sebaik mungkin...
walau aku tahu itu semua hanya helah semata.
tapi kini aku sangat! sangat! sangat! tak dapat menahan bila peristuwa ini berlaku...
sangat aku tertekan+menyampah+menyumpah+memberontak dan sama waktu dengannya...
sehingga semua sarankan aku
"Jangan er kawan die lagi.. kalo ini lah keadaannya..."
eemm... apa yang aku mampu kata kan?? semuanya dah terjadi...
so lepas nih aku perlu berhati2 dengan kata2 manis RATU PENIPU ini..
dan orang lain juga.. ini lagu untuk kaw RATU PENIPU...




Rubisa-Ratu Penipu

Kau buat semua percaya
Segala kata-kata mu
Kau anggap hebatnya dirimu

Kau sering mengada-ada
Reka semua cerita
Drama queen tak putus air mata
Mengharap perhatian dari semua

Kerna ku tahu
Kaulah Ratu Penipu
Kini aku tahu
Siapa sebenarnya diri mu

Ratu Penipu
Semua palsu

Tapi ada ku kisah
Yang pasti
Aku bukan begitu

Itulah kamu
Ratu Penipu
Itulah Kamu
Ratu Penipu

Kau sering mengada-ada
Reka semua cerita
Drama queen tak putus airmata
Gaya tak seperti sebelumnya

"Kepada RATU PENIPU.. maafkan aku kalo kaw terasa dengan blog aku ini, tpi ada aku kisah.. sini aku nak kasi sedikit pesanan khas tok kaw,, kalo nak berjanji bole.. asalkan ditunaikan.. jagan bila tiba masanya diam membatu, menghilangkan diri.. kalo terpaksa membatalkan janji tu,,, tolong kasi tawu awal2.. taklah menyusahkan orang lain.. senang nanti orang nk buat plen B. Apa2 pon thanks banyak diatas bantuan yang disumbangkan kaw untuk aku... hope lepas nih kalo ko jumpa aku jgn lari err kay.. sbb aku tahu hanya kaw satu2nya RATU PENIPU ku..."

No comments:

Post a Comment