Thursday, March 4, 2010

SEMANGAT YANG HADIR!


Aku kini semakin bersemangat untuk meneruskan perjuangan dalam hidup aku..
Aku telah pun menyusun sebaik-baiknya haluan hidup ak kini..
Kini aku nampak sinaran yang bakal hadir suatu hari yang akan datang nanti..
Aku hanya perlu mengikut apa yang telah aku rancangkan kini dengan sebaik-baiknya,
Dan mematuhi rules yang telah aku tetapkan sendiri untuk diri aku ini..
Semuanya untuk merialisasikan impian akU..

Apa yang penting, aku mesti teruskan hidup aku walauapa jua yg datang..
tak kiralah masalh family or kawan-kawan, mahupon masalah hati dan perasaan.
Biasalah tu nama pun kehidupan pasti ada dugaan yang datang.
So kena pandai tangani ja. Dari dugaan ini lah kita akan jadi lebih dewasa untuk membuat keputusan.
Orang kata alang2 menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan.
Kita hidup hanya sekali..
Masa ini lah kita nak berfoya-foya, nak menimba ilmu,
masa nih la kita nk buat apa yang kita inginkan..tapi biar ada batasnya.
Jangan sampai menyesal tak sudah.
TERIMA KASIH.
Aku sangat-sangat berterima kasih kepada abang-abang aku..
Dan aku sangat bersyukur kerana ada abang yang selalu memberi nasihat dan tunjuk ajar
supaya aku meneruskan kehidupan aku dengan sebaik mungkin dan selalu memberi pendapat,
dorongan, sokongan dan nasihat yang membina dalam setiap keputusan yang bakal aku buat.

SAYANG!
Aku tak pernah dengar dari mulut setiap abang2 aku yang mengatakan mereka sayang aku!
Tapi aku tahu mereka Sangat! Sayang! Aku! ,
aku sangat tahu!
Mereka sangat sayang aku... yang.. sangat! degil ini.

No comments:

Post a Comment