Wednesday, April 7, 2010

ROCKCLIMBING

Aktiviti paling extrim yang aku pernah lalui sepanjang hidup ini..
ia itu ROCKCLIMBING..
ini lah kali pertama aku pergi memanjat dgn cara yang betul,
ada safety.. kalo tak sblom nih main panjat jek..
panjat ape?? panjat pOkok laaa...
itu je yang aku pandai pon...

sini aku ada add image aksi2 aku ketika memanjat,,
kalo korang nengok,,
aku rasa korang pon cm nak join...


Membuat persiapan untuk sesi pembelajaran..


Giliran aku suda tiba.. belajar pepandai-pandai dena,,
just ingt 4 step..
1,2,3 and 4.
tarik and naik, turun, change and up.

aku sedang bersedia menerima kejutan sekejap lagi..

Pencarian kasut untuk memanjat..
Pastikan kasut yg dicari tu saiz kecil sikit dari size kaki kita..
baru best panjat..
tapi,, kasutnye,, ader baw sket err..
biasa err kasot pinjam..


kami sudah bersedia nak memanjat bersama,,


Yaann!! tunggu aku,, tangan aku da basah nih...


Yeeaahh!! akhirnya sampai jua aku dikemuncak..


Yaaahh! sekali lagi,, cos da berjaya turun dengan selamatt...

best oww.. sesapa yang nk join cakap errrr...
nnti kite bole g sesama...
tempatnya dekat Putrajaya.
6 hengget ja sebagai sewa tempat tok bermain..
kalo nak tawu lebih lagi kena tnya abang bOb yg kerja situ..
huhuu..
pengalaman memanjat ni takkan aku lupakan,,
insyaallah kalo ada masa lapang akn ku jejakkan lagi kaki ku disini...

No comments:

Post a Comment