Sunday, November 7, 2010

Entahlah Kenapa~

Time nak kritikal nih laaaa.. yang ak tak gemar nih.. kalot kalot sana kalot sini mengelabah sana mengelabah sini.. dalam masa yang sama otak ligat fikir itu dan ini.. bila otak begitu, mulalah~ tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak lalu, but itu tak kena buat ini tak kena,menyayi pOn dah tak sedap, ceehh~selalu pOn tak sedap jugakk... hikhikk...

actually lah kan ak nk asyek buka tutop jek blog nih.. nk menaip ke tak, nak ke tak ke nak ke tak.. haishh mengambil masa berhari2 jgk lah.. sebabnye berselang dgn nk fokus for mystdy cos paper first paper hari senin hari ni lah.. skung maseh pagi kOl 1013a.m gila dOhh.. tah lah kena study, study, study tak jugak habis2 chapter.. ada terkena sumpahan kOt..
haaissshh... nauzubilah.. ok tak2..

yang paling tepat sekali tak da soul untuk study subject nih.. mayb dah sangt last minit.. itu jugak membuatkan ak stress tahap cipan.. dah tak bole nak sumbat jak.. sumbat.. sumbat.. sumbat sampai mampat.. bukan ke mendera diri sendiri namenya tuh..

sO, the solution is.. ko berserah jek..
dengar pesan mak selawat banyak2..
baca ayat 100 dinar selalu dan banyak2.. ayat kursi sekali..

abah pulak pesan.. masa nampak soalan selawat 3 kali dulu baru jawab..
sambil selawat sambil refresh apa yg kita dah baca sebelum nih..
insyaallah tuhan pemudahkan ingatan kita..

kawan2 pulak kata.. banyakkan baca bismilah dan muka kasi seenyuuum..dan kawan jugak kate nak jdi dean list tak dena? nak pakai jubah lagi tak dena? naik naik pentas ambek skrOl lagi tak dena?

owwwh... itu talah membuatkan berfikir sejenak dan mengimbaw kembali memOry lalu..
yaa ak mesti bersemangat untuk pakai tOpi and jubah..
excited nak pakai tOpi pulak nih.. cos masa convo tok diploma takde tOpi..
sO nnti boleh melaram sana sini..bergamba pOn sini sana.. wahh best! macam ni..

thankzz kawan2..

sO kesimpulannya disini kita kena sentiasa mengingati-Nya untuk dipermudahkan segala urusan kita.. ok nOw ak dah terasa lega dan lapang sedikit sebab dah menaip, merapu meraban disini..
dan sekarang juga saya Nur Diana Kamilah dengan bangganya nak pergi mandi wangi2, nak siap cantek2 untuk menduduki exam sebentar lagi.. wish me luck!!





yakin diri dena yakin diri~ you can dO it... jgn pikir yg bukan2..
cakap akan ak sayang subject nih and sayang pada letcer nih..
pleesss untuk masa depan ko jgk...
go go go~

No comments:

Post a Comment