Friday, December 30, 2011

8 Disember yang lalu . .

Masa umur ak tepat 22 tahun, aku sungguh terharu kerana mereka bersusah payah menjayakan sambutan hari kelahiran aku . . walaupun tak besar seperti orang lain . . aku bersyukur dan berterima kasih kepada mereka yang aku sayang sangat . . sentiasa ada dengan aku walau bagaimana keadaan aku sekali pun . . susah dan senang bersama aku . . 

Love !! 

Inilah kali pertama aku tiup lilin bersama orang-orang yang aku sayang disekeliling . . 
Yang sebelah tu Amar . . 
suke sangat diee . . sebab die dah kenakan aku . . thankss dear . .

dan mereka menikmati makan mereka . . =)


Ini pulak Amy, mybest friend, die selalu ada dengan aku, 
dari aku pertama kali di UnikL dan sampai sekarang . .
kami tetap bersama untuk mencapai impian yang satu! habiskan degree . .
so alhamdulillah . . kita hampir habiskannye mie . .
Die juga bersama aku susah senang hidup di kuala berlumpur itu . . 
siyeess banyak lumpurkan . .
Love you beb!


Dan ini, mybest friend fatty, selalu jauh dimata dekat dihati . . 
selalu buat kerja pelik-pelik dan luahkan perasaan bersama . . 
kalo takde dia dan aku . . banyaklah rahsiakan terpaksa kami pendamkan sendiri . .
sooo . . ape pon jadii . . . 
kami suka gelak sampai tak hengget duniaa . . 
thanksss beb!!


 Hah! ini pon my friends yang gilaa-gilaa . . 
kerja dia senyum dan gelak . . 
sangat baik hati dan suka makan banyak-banyak . . 
dialah dikenali rider Penang . .
cakap je lah ko tersesat kat lorong mana sekali pon dekat Penang ni . .
dia mesti tawu punya . . 
kalo tanya aku, tobat aku tak taw . . 
ngeeee . .
thankksss alot liza..


Setiap manusia mempunyai kelebihan yang tersendiri . . 
aku bersyukur sangat kerana mereka inilah yang sentiasa ada untuk aku . .

tahankk to all my best friends . . 


Dikesempatan yang ada ni . . 
aku jugak ingin kongsi kegembiraan menyambut hari kelahiran bersama mereka . .
  • 1 Disember :: Kak Aya . Akak Ipar aku yang no.3
  • 3 Disember :: Qaisarah Nur Iman :: anak buah aku . .
  • 6 Disember :: Qistina Umairah :: Anak buah baru aku . .
  • 7 Disember :: Along aku . .
  • 8 Disember :: Aku lah!
  • 9 Disember :: Kak Fida :: akak yang sentiasa beri tunjuk ajar dekat aku masa dip dulu . .
  • 13 Disember :: Ahmad Akeem :: Kawan sekelas aku time degree ni . .
  • 26 Disember :: Fatty punya befday pula :: sorry beb tak kesampaian nak celebrate bersama . .
  • 27 Disember :: Befday ikaa :: My friend yang sekelas time degree nih, die memang sporting habiss . . 

to all of you Happy Befday!!


No comments:

Post a Comment