Saturday, April 14, 2012

FYP presentation day!

Firstly, Syukurrrr Alhamdulillah kehadrat ilahi .. syukur sangat sesi prezentation Final Year Project (FYP) telah berjaya aku tempuh dengan pelbagai perasaan .. Takut, risau, cuak, gelabah, suma lah! aku rasa korang pon penah rasa macam yang aku rasa ni kan? kan? kan? tolonglah cakap ya! .. 

lagi menyebabkan gelabah poster aku hari nak prezent pon tak print out lagi.. Memang gila perasaan itu.. siap nak prezent dah bukan main lagi, apa yang nak dibentangkan takde depan mata.. Pergi kedai printer, ada ja masalah tak boleh nak print pulak, size paper takde pulak.. aduuh!! siyess gelabah tak hengat.. nasib baiklah Lin pun tak print lagi dia pon runnerlah dengan boyfwennya tok cari kedai printer lain.. Syukuralhamdulillah, poster telah pun berjaya dipirint.. nasiblah diorang ada, kalau tak, menangis tak berlagu  aku dibuatnya.. Soo ini lah hasilnyaa..

Setempek je lekat kat dinding, tak sempat nak lekat dekat mounting board pon..
Cantik tak poster gue? wiwiitt kan? bergaya gitu..


Inilah hasil kerjanya aku buat sorang-sorang.. cuak habis tawu..
first time ni menghasilkan kerja sorang diri.. 
bangga dengan diri sekejap..

Ini sahabat-sahabat seperjuangan ku yang present project masing-masing..
Pasti mereka pun rasa apa yang aku rasa..

Lepas present jaa, bagai jantung nak luruh.. sebab banyak sangat pendapat, pandangan, idea dan komen-komen membina untuk successkan project aku ni, and aku dapat reader yang tak cerewet, dua-dua lelaki, so takde lah nak tengok teliti sangat, sbb aku ada perasan poster aku tu ada kesalahannya.. 

Seusai melepaskan keluhan lega, aku sedikit terhibur dengan kehadiran ahli mytv3 yang datang kempus on that day! soo memang release sekejaplah semua perasan yang hadir dari sebelum dan selepas presentation tadi.. Jadi dengan tidak rasminya dapat aku bergambar dengan artis-artis yang hadir..

Ini adalah penyayi baru .. nama yang pelik .. Santhawan nama die.. pelikkan? 

Ini pulak, yang semakin femes ni.. yang femes selepas filem hantu bonceng tu..
Ape celop tooqq!

Ini pulak panjang, yang belakon drama 3 janji dengan Liyana Jasmi, 
die pegang watak jahat, takut jugak aku nak bergambar dengan dia.. 
memang menjadi watak die jadi budak skema yang berdendam, diam-diam ubi berisilah..
cuma isi die tak sebaik yang kita jangkakan jee..

So itulah pengalaman yang aku hadapi pada hari ini..
check it out!
nak kena edit report FYP banyak lagi .. dan assignment lain pun sedang menanti ..
Bye!


No comments:

Post a Comment