Thursday, March 19, 2009

~DielaDalila~


hemm.. hari ni ak dapat scrip baru yang bertajuk "DIELADALILA".. hemm... sini nak cerita siket cam mana aku baleh dapat tawaran tok lakonkan cerita ni and sedikit sebanyak bagai mana cerita DielaDalila nie...
ingat lagi "INSOMNIA"? alaa.. poster insomnia yang aku penah post kat sini aritu..
yang siap ada sambungan lagi tu...
haa..lepas jek green screen ari tue..
director aku tu menawarkan aku tok lakonkan satu cerita...
ini just short filem jek.. lepas dari hari tu aku da fikir-fikirkan jagak sal tawaran tu...
so aku pon buat keputusan untuk join short filem nie..
sebabnye aku minat sangat bab2 berlakon nie...
aku ni penah gak er berangan-angan nak jadi pelakon, jadi pelakon tambahan ke,
pelakon tepi jalan pon tak palah.. asalkan aku terlibat gak sket dalam lakonan, ngee..
bukanya gila glemor ke hape.. ini da memang minat aku err...
apasalah nye aku dapat merialisasikan impian serta angan-angan ku itu.. atlist tak lew angan-angan aku tu dikatakan angan-angan taik ayam...tol ark...wah wah wah...
sebnanye aku rasa cukup bertuah sebab diberi peluang untuk berlakon cerita nie... walaupon ianya tak der er segempak cerita2 yang kat dalam tv tu.. kalo cita kat tv3 'impak maksima', 'spa-Q' , cerita yang terbaru 'cinta untuk ain' hemm.. suke gile aku tengok cita tu... walaupon kat umah aku ni takde tV, tak mis ak tengok cita tue.. hehehe... nak tawu aku tengok kat na...?
hemm ape guna teknologi masakini,,, tengok on9 errr... kalo sesape yang tak tengok lg layarilah www.tv3.com.my. eh! dah terpesong dah nie...ok back to the true way...
cita nie berkisahkan..... seorang gadis remaja yang asalnya baik budi bahasa dan hormat orang tua, dia mula memberaontak setelah mendapati ibunya telah curang terhadap bapanya..
sejak dari itu jugak dia menjadi seorang yang serius dan mula melibatkan diri dengan gejala sosial... apakah kesudahannya?? jagan lupa tunggu dan lihat short filem "DIELADALILA" ya!!
eh.. tapi tawu ke ape watak yang aku pegang dalam cerita nie??
heheheee...
kalo nak tawu.. tungguuu....n lihat jek nanti ya..!!
peace!!

No comments:

Post a Comment