Sunday, March 8, 2009

~green screen~

Inilah yang dimaksudkan dengan green screen...

Hari ni aku sampai dekat set dekat pukul 10 sebabnye driver tak tawu jalan... aku pun tak tawu jalan gak... main hembus jek...
sampai jek direktor dah tunggu depan pintu pagar..
nasib tak kena marah..
sampai terus g mekup...
touchup siket2 jek... ngeee..
tak bole tebal2 kulit aku nie sensitif bangat sih...

Ini adalah pengalaman pertama aku dalam menyertai shotting2 nie...
sebenarnya...
boring masa buat benda ni..
bila dekat part sendiri tak boring la...
bila part orang lain...
sempat aku tidO dulu...
heheheee....
dah er petang stendet er.. time to sleep loh...




























inilah direktor aku and sebagai camra men...
yang sebelah dia tue asisten die...
yang tolong cakap action! and cut!...
okeylah tue dari takde kerja kan...





















ni lah cover bagi ape yang telah dihasilkan..
ada rasa macam tertnya2 tak benda apa yang sedang aku buat nie..??
belakon ke??
cite ape??
untuk ape??
ngeee...
kalo nak tawu tunggu er benda nya siap dulu..
nanti aku post kan bile cite nye da siap okey.....


BERSAMBUNG/TO BE CONTINUE

No comments:

Post a Comment