Monday, August 9, 2010

Ketang! Keting! Ketung!

Bising gilak keybord kat library ni..
kena taip slow2 baru kurang bunyinknye..
Niat dihati nak post bende lain..
akhirnya bende lain yang jadinye..

Darindu gilak mawu update blog gue ni..
tapi sibok amat loh!

sok nak kene hantar assigmnt MODELING

and I-Electronic jumaat nih...
tapi 1 pon tak sentoh lagi..

hope I-E aku tak kena repet sampai 3 kali..
owwh! insaP!

agaknya memblog nih lagi penting kot..
bukan lah.. sebab aku tak da mood yang baik nak buat kerja skung...
and minggu nih jugak ada Test, PopQuiz itu dan ini..

kalo tak sibok belajar bukan student laa namanyakan..
so kena lah terima dengan hati yang terbuka,
walaupon dengan muka yang masam.

walaupon begitu aku rasa bersyukur sebab
aku maseh berkesempatan sambung study..

so skrang rindu ak pada blog ni dah terubat.
dan aku telah menyeludup fb seseorang..
oppsss! rahsia.. lalalaa..

wish me luck!
hope aku berjaya hantar assigment dengan jayanya esok...

No comments:

Post a Comment