Thursday, August 12, 2010

Kini RAMADAN tiba!!


Salam Ramadan buat semua...
haa! tawu tak time table ape kat atas nih??
aku pasti semua yang membaca adalah orang2 yang bijak pandai...
ya! time bebuka puasa bagi Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.
kenapa Kuala Lumpur?
kenapa tak Penang?

sebab sekarang nih aku kat Kuala yang penuh Lumpur nih..
huhuu.. marah kang org2 kL nnti.. sorry ya org2 kL..

Semua mesti tak sabar2 nak menantikan masa berbuka kan..??
so aku tolong semua temasuk diri aku sendiri..
untuk tawu waktu berbuka dan menghitung waktu berbuka...
hikhikkk... yang bold tuh penting...

hari first puasa aku bebuka dengan Angah and Kak Erna.
sebab kat kL nih hanya kami je keluarga yang paling rapat.
family nun jauh di Penang.
so tak mampu untuk berbuka bersama..
jadi mereka pon da cukup bagi aku..

Lawak pulak nengok Angah and Kak Erna asyek tnye..
*pukul berapa buka hari ni.
*dah pukul berapa nih..
*owwh.. lambat lagi nih..
*kalo tawu nih g pasar ramadan lambat sikit pon tak pe tadi..
*aii.. tak bole tahan dah nih...
dan macam2 lagi yang dizikirkannya..
hikhikkk.. lawak2..

Ape2 pon samalah kita memanfaatkan bulan yang mulia nih ya!
jangan curik2 makan.. kalo dapat cuti wajib bayar..
pon jangan disiasiakan cuti yang diberi kay..
sama2 lah juga kita menghitung waktu untuk berbuka..
SELAMAt BERPUASA..

Salam Ramadan
Nonena Namilah

No comments:

Post a Comment