Sunday, March 27, 2011

Malas!

Aku sudah semakin malas . . .
malas untuk macam-macam benda . . .
  • study
  • basuh baju
  • makan
  • tidur
  • update status fb , twit dll.
  • blog (kereng kata-kata untuk diluahkan)
  • mengemas rumah
  • kemas nota
  • ambek tahu pasal bile test and quiz sume tu . .
  • malas nak cakap banyak or jawab soalan orang
  • menulis
  • menaip
  • dll (semua yg tiada dalam senarai adalah dalam dll.)
semua kemalasan ni terjadi secara tiba-tiba..
tiba-tiba, je rase down gile. . .
owh!!! errrrghh!! aku tak bole cm nihhhh . . .
ape? ape? yang membuatkan aku down ituuuu! . . .
kena jadikan sesuatu yang membautkan aku down gile vavi itu . . .
menjadi pembakar semangat untuk aku terus berusaha. . .
sekali gus! menjadikan sesuatu perkara yang membuatkan aku down! sekarang nih tu. . .
jadi down balik ngan aku huh! (mcm ingin membalas dendam saja bunyiknye)
dont worry aku tidak akan mencederakan sesiapa atau mengumpat or mengambil tindakan apa-apa kepada sesiapa.. ini hanya untuk mengembalikan semangat dalam diri untuk menjadi lebih tebal dan kebal!

No comments:

Post a Comment