Monday, July 11, 2011

Rindu Sama Budak Rempit~

Dear Budak Rempit,

Aku disini rindu sama kamu, kamu yang banyak kerenahnya, suka menangis, gelak ketawa, jalan-jalan, shopping, even beli ikan turut bersama, bila menyanyi "Dadali-Disaat aku mencintai mu" kita alunkan, bila aku makan kamu pun nak jugak, jadi aku suapkan ke mulut mungil mu itu, bila aku tiada didepan mata kamu, berkali-kali kamu ulang memanggel aku, tersenyum aku mendengar bila kamu buat bergitu. Siyes rindu sama suara comel kamu. Mawu kiss kiss kamu banyak-banyak,,

Bila bertemu susah untuk berengang, kemana saja ak da
n kamu, tapi bila kita terpaksa berjauhan, ak terasa air mata ini ingin mengalir tapi ditahan kan saja, tapi kamu sudah pun mengalirkan air mata menangis, aku jadi sayu. Kemana saja pelosok ak pergi mahu saja ak pimpin tangan kamu dan bawa pergi bersama. tapi apakan daya ak, perjungan harus diteruskan demi masa depan ak dan kamu.

Walau berjauhan kita tetap berhubung untuk bertanya khabar. kadang kala masa mencemburui, kerana ak call saja kamu tidur, ak call kamu tiada, ak call kamu tiada ucapan untuk diluahkan, ak tak putus asa untuk call kamu, biar pun setiap hari, kerana ak mahu dengar suara kamu memanggil ak dan kita menyanyi dan kiss kiss bersama.

Kamu terlalu istimewa, hope kamu akan membanggakan ak kelak.. Sayang kamu ketat-ketat. Muah! Muah! tunggu ak balik yaa..

Moto lagi besar pada tuan. Besar nanti boleh la beli satu ya!

Siyess aku rindu dia sampai menitis . .

1 comment: