Friday, September 23, 2011

Battery body low this week. . .

Heyyy! Lama sudah tak bercerita rasanya . Memang lama sangat . actually banyak cerita2 yang nak dipost . tapi disebabkan masa yang tidak mengizinkan aku hanya postkan sekadar yang mampu, and tangkap muat jee .

This week ak rasa tak cukup rehat jee . balik rumah jumpa bantal dah . dah tak henggat dunia . makan minum pon entah kemana . tapi bila dapat makan hambek kaw! tak cukup 1 pinggan . tapi buat relex jee, sebab tak moh ikut nafsu syaiitoooon . tak baik punyeeee .

This week ak buzy dengan assignment aku dan assignment orang serta performance aku dan performance orang . sibuk dengan orang aku punya entah kemana . but its ok! . its fun ok! .

This week aku asyek jadi pelukis ja . entah mane diorang tawu aku hebat sangat dalam bab melukis pon tak tawu laaa . Hari-hari ak lukis . tapi aku sendiri tak paham apa yang aku lukis . biasalah pelukis yang tak diiktiraf memang macam tuh . asal jadi jeee . kira ok lah tu kan .

Yang paling aku peliknya . Kawan aku yang dulunya memang sebulu, sekepala . dan sekarang sudah kurang bulu antara kami pun tiba-tiba muncul mintak toolong aku lukiskan untuk dia jugak . pelik gila gila gila punya . tapi tak paa . aku fikir positif jaa . dia perlukan bantuan aku tu . nanti-nanti bila aku susah mana tawu dia boleh tolong aku pulakan ? yang dulunya tak cukup bulu . kita tambahkan lah balik bulu-bulu yang gugur tu . ye dak?
//tak senonoh sungguh cerita pasal bulu . takpe takpe yang patah akan tumbuh semula . relex sudah yang hilang akan berganti.|

Lepas settle menjadi pelukis yang pro . //perasan pro sebenawnye| mulalah aku pula menjadi kertas + pelukis + pereka dan pembentang dengan apa yang aku telah lukiskan . bukan aku yang pinta tapi mereka yang minta . tapi takpa aku suka . kerana itu adalah salah 1 dari impian aku . even tak seGah! mereka yang memang pro . semangnya 1000 kali lagi hebat dari aku . aku tak kisah atlist aku ada pengalaman aku merasa melakukannya dari A-Z untuk itu . kaw ada ?

Owh! meme battery body aku low gila . and battery phone aku pon kadang terlupa tok aku charge . kadang mata dalam keadaan tertutup pun aku bangon pergi charge jugak . ngok betol aku nih .

Membebel panjang jee kaw nih Dena . .
Mintak tengok siket ape yang kaw lukiskan?
ape yang kaw rekakan ?
ape yang kaw bentangkan ?
tunjuk laaa . .

Nak tawu keww ? nantilah surprissseeeee . . .

1 comment:

  1. siyes aku xtawu ko terer gler melukis nie beb..
    hehehe..
    nnt bole la lukis mke aku..
    hohohoo

    ReplyDelete