Saturday, October 1, 2011

NONENA#makeover

Assalammualikum ya habibi ya maw lana, hari ini ana maw buka cerita tentang penjualan wanita, ini wanita banya chantik banyak lawa, gumuk-gumuk punya kasyang .


Okey merepek sudah disitu . bukan ape aku tengah teruja nak sambung cerita tentang entry lepas ni . pasal aku hebat sangt melukis . now aku nak lah berkongsi apa yang telah aku lukiskan itu . aku tak hebat pon melukis nih . tapi sekadar ingin mencuba dan syukur aku telah diberi kepercayaan daripada tuan punya kertas untuk aku lukiskan apa yang telah di inspirasikan dengan mengikut tema dan keinginan tuan punya kertas .

okeh2 stop bercerita panjang, now layan je lukisan2 aku yang artistik ni .
(artistik lahh! sangat . mata pandang keatas . tangan dibahu . lidah terjelirr)



Kertas 1


Model : Suhazlin Sulaiman
Tema : Suka Hati




Kertas 2


Model: Emira Razak
Tema: Mira Tajima


Kertas 3


Model: Hamizah Muhammed Bukhary


Tema: Ayu Merah



Kertas 4

Model: Nurul `Ain Binti MOhd Aris


Tema: Gadis Arab



Kertas 5


Model: Frezie Noor Farzian


Tema: Tinkel bell Fantasi



Kertas 6


Model: Balqis Serene
Tema: Black and White emo




Kertas 7



Model: Tak kenal


Tema: Colorfull (dah macam ice-cream padel pop dh kata kawan fb kuh)



Kertas-Kertas Menari

Semua nih budak-budak menari jie, if nak tawu kena tnya Jie je siapa nama diorang eh . diorang juga turut memberi kepercayaan pada aku untuk melukis lalu mereka akan membentangkannya pada semua tetamu yang hadir pada Open House UniKL baru-baru ini.
Alhamdulillah . Semuanya berjalan lancar . Amin .

So kepada sesiapa yang nak panggel aku sebagai pelukis kepada kertas semula jadi anda silalah insyaallah akan ku lukiskan . Itu pon kalo naklah . Kalo tak percaya pada ku its okey . sila cari orang yang lebih hebat ye . saya tak kisah sebab saya adalah seorang budak yang baru belajar . =) okeyh byeee . . Assalammualaikum W.H.T

No comments:

Post a Comment