Wednesday, October 26, 2011

Master Convocation ♥ ♥

Syoknyaaa !!
Apa yang syoknya? syok laa . . .
bila penat lelah selama beberapa tahun bersusah payah, menghabiskan masa tidur dengan berjaga, memerah otak bagai nak gila. Terpaksa bekerja sambil belajar. Terpaksa jugak mengorbankan masa cuti untuk siapkan kerja itu dan ini. Terkejar sana sini. Semuanya kerana apa? kerana segulung sijil yang bernama MASTER.

Sakit taw nak belajar MASTER even 1 sem just 2 or 3 subject.
Tapi aku sangat berbangga dengan Abang and Akak Ipar aku ni. Sanggup bersusah payah selama 2 tahun untuk dapatkan MBA.

So now, on 22 October 2011.
Mereka telah selamat meraikan convocation.
Siap upah photographer lagi taw.
untuk merakamkan kejayaan mereka.


Tengoklah muka banyak suci jaa . .
dah tak sabar sangat dah nak naik pentas . . =)

Aku juga turut tumpang gembira atas kejayaan mereka. kagum!

Ini adalah bunga penghargaan untuk mereka . .
Inilah pertama kalinya aku pun turut memberi bunga yang chomel . .
Confirm tak layu sampai bila-bila dan hope mereka sentiasa tersenyum macam bunga tu sampai bila-bila juga . .

"Congratulation Angah and Sis Erna =)" - Love Diana Kamilah.



#Tak sabar nak habis degree, nanti boleh convo macam ni, and dapat penghargaan and bunga banyak2 (tolonglah! aku nak bunga macam ni banyak2 jugak, aku suka bunga hidup tu wangggiiii..[entah sape yang nak bagi tah, mimpi je boleh!]) =)

No comments:

Post a Comment