Sunday, October 9, 2011

Mencari Penyakit Di Flaming Steamboat

Hai salam semua . . Entry kali ni nak bercerita tentang makan, makanan yang tak sepatotnya aku makan sebabnya memang tak sesueii untuk kulit aku sensitive ni . ia itu seafood, ketam, udang, kerang, lala, rumpai laut, siput sedut, obor-obor [nampak benaw menipunye haa..] dan sama waktu dengannya . .

so untuk melanggar pantang yang dikenakan terhadap diri sendiri ni . . aku telah pun sediakan payung sebelum hujan . . ngeeee . . . sebelum dan selepas aku makan ubat skin sensitive. Makanya dengan itu aku mengambil kesempatan itu untuk makan sepuas-puas hati aku . makan banyak-banyak sampai tak sedar diri . .

Jum kita layan kenikmatan yang aku rasa =)


muncung 45 darjah . ada aku kisah . itulah ke nikmatan makan tawu .


orang yang tengah lapa gile memang masak macam ni . carca marba . campur ja semua tanpa sempadan . Kuah Tom Yam and Sup bercampur habis .


Muka manyak senyum bila dapan makan . =)


Dah lama tak masak even just rebus merebus je .


Okey snap pic sendiri . cos takde sape nak snap pic aku dah . diorang sume sedang menikmati tanpa henti . tengok siap pakai belt tak nak kasi perot kembang . ngeeee . .

Mereka punya idealah yang nak makan steamboat nih . mereka adalah :
Jie, Daus, Fareez[kawan skolah jie], Lin, Emira, Jut, Fazira[adik jie #3] and Megat . And tak lupa juga pada yang datang lambat Fazuana [Adik jie #2].

Enjoy sangat! makan sampai bolat perot semua orang . Makan lah berapa banyak pon . Nama pon buffet so tunggu lagi . Layaaannnnn . . .

No comments:

Post a Comment