Thursday, February 16, 2012

No More Chicken!!

Eeemmm sedapnyeeee . . 
Semua yang dibawah ni adalah kegemaran aku . .
Sedapkannn . . .

Chicken Wings . . 


Ayam Golek . .

 Ayam KFC . . 

Tapi aku mesti kuat untuk mengatakan  "No More Chicken!!" semuanya demi kesihatan dan kebahagian serta kejayan aku nanti . . =)
Apo kena mengena pulak dengan kebahagiaan dan kejayaan dengan tak boleh makan ayam ni ?? anggapan itu salah! salah sangat . . sebab ianya memang mempunyai kaitan yang sangat rapat tanpa kita sedar . . eeemmmm =) nak tawu tak hapeeee?? sebabnyee . . kulit saya sensitive ada kaitan dengan makan ayam juge . . so bila aku stop makan ayam aku akan bahagia sebab kurangnya masalah kesihatan dan aku akan bebas membuat kerja / assgnmnt aku semua dengan aman damai , kalau sakit larat pule nak buat kerja memang tak lah! so bila aku sihat bahagia otak sihat dan cerga . . sekaligus aku boleh berjaya !! 
hah! nampak tak tu ?? itulah sebabnya . . what ever it is ill will miss all about Me and ayammmm!! 

No comments:

Post a Comment