Thursday, February 9, 2012

Bersyukur tanpa disedari, kerna ada rasanya cinta

Hari-hari aku buka dan tutup blog . . bila sign-in jee . . tetiba aku blank, aku nak tulis ape sebenarnye ni . . tapi sebelum sign-in dan time tak berkesempatan nak sign-in lah itu ini idea mencurah-curah keladang gandum  . . tapi koko crunch tak jadi-jadi juga . . tiba-tiba mood nak menaip termati bila dah sign-in . . pelik amat . . tapi sekarang aku taip jelah ape yang aku rasa aku nak taip asal aku bisa melatih jari untuk cepat menaip . . tapi aku rasa korang suma lagi laju menaip dari aku kan? . . tak kisah lah ape-ape pon . . sebab aku banyak lagi benda yang nak kena fikirkan . . dan hari ini aku nak mengucapkan syukurrr pada Ilahi kerana memberi kejayaan kepada dia yang dicintai peluang untuk die terus maju dalam hidup dia . . aku bersyukur sangat kerana Allah s.w.t telah menunjukkan kekuasaan-NYA dengan menunaikan permintaan aku didalam setiap solat ku . . Allah s.w.t itu maha berkuasa . . Allhamdulillah . . Bangga sangat sampai nak menitis tapi aku tahankan jee . . maybe dia takkan dapat bertahan lama sebab sekarang pon dah titis  . . its ok, sekarang pun aku tak berhenti mengucapkan syukur tanpa pengetahuan sesiapa, yang tahu hanya pada mereka yang membaca . . tapi lepas dah bace jagan lupa rahsiakan taw . . shuuuttt . .  

ok jum kita layan lagu ni . . then kita chooww . .  tiba-tiba terjatuh cinta dengan lagu ni . . 
if lagu ni fully English that's more better . . lagi aku suka . . sebab sekarang pun dah terjatuh cinta . . 


Be Mine =)


#terfikir, bila agaknya kejayaan aku eh? kejayaan orang aku dah nampak . . Insyaallah Tuhan itu maha adil . .dia lebih mengetahui segala yang tersurat dan tersirat . . apa yang penting sabar dan usaha . . Amin . .

No comments:

Post a Comment