Thursday, April 23, 2009

~hAppY bEfdaY ApriL~

HAPPY BEFDAY! kepada semua yang telah dilahirkan pada bulan april ni, ak nak ucapkan selamat hari lahir, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. antara org2 yang befday nya bulan april ialah,
*#* abg akU (aNgah)= 23hb/04
*#* anak sedara akU (fAtin)=24hb/04
*#* anak sedara akU (nUruL)=14hb/04
*#* kawan akU (aZni)=13hb/04
*#* kawan akU (amY)=25hb/04
*#*hemm da tak ingat da...

ini ja yang mampu ak ingat, kalo yang mana ak tak ingat tu jagan kecik hati la ya.. nnti korang kasi tawu ak befday korang bila.. nnti ak edit semula post ni and letak nama korang gak.. e2 pon kalo nak inteprem gak errr... heheee.. tak pe ak hadiahkan ruang ni tok org yang lahir bulan 4 nie jek... yang lain tunggu err bulan korang lak ya...



1 comment:

  1. huhu...jgn lupa birthday aku nnt...hehe...xlama dah...kuakua

    ReplyDelete