Saturday, April 11, 2009

~sHoot Start~


sabtu 11/04/2009 bermulanya pergambaran short filem aku yang pertama, yang bertajuk "DIELADALILA" aku kembali berpakaian sekolah setelah 3 tahun meninggalkan zaman persekolahan. rindu ya amat ak zaman sekolah and kawan2 aku zaman sekolah...
peranan aku dalam cerita ni adalah sebagai "DIELA" iaitu watak seorg budak remaja yang asalnya baik budi pekerti, hormat terhadap org tua... dan sekarang perwatakkan Diela telah berubah menjadi seorng budak yang bermasalah, bercampur dengan budak2 yang suke ponteng sekolah, merokok dan sebagainya... so kalo nak tawu bagaimana hebat and tak hebatnya ak belakon, tunggu lah sampai short filem pertama yang bakal aku lakonkan ni siap ya... doakan aku supaya feel ak dalam cerita ni menjadi... amin...

No comments:

Post a Comment