Thursday, June 25, 2009

~kAwAn LaMa mUncUL kembALi~

bermulanya disini,,,
23hb jUn 2009
sElasa..@ Quessbay Mall...
tempat pertemuan/perhimpunan geng toek..
untuk buat kecOh...
yeaaHhh....!!

kelua jek kete ini lah aktiviti pertama..
begamba tak kire tempat dan masa..
sbbnye kalO x begamba tak der lew kenangan yg bole digelak ketawakan..
lagi best kaLo suMe yg ader spoting cm aku..
huaaahuaaa...
emm.. si FattY (bukan nama sebenar..tapi fatty lah yg kami selalu panggel)
nie da bebekenan da ngn benda tuh...
tunggu masa jek cUrik 1...
walaupOn berniat begitu..
tapi kami tetap ingat... aiipp.. x baik TuHan nAmpak..
heheheee... baik ark..??
sementara menanti yg lain datang...
kaMi piLih mcD tempat pertemuan...
dA sampAi mcD mamat yG kemas2 meja tuh...
asyek tengok jek belah kaMi sal eK??
kehulu kehilir dekat mjA kamI..
die ader bekenan kat sesape kew di antara kami??
pikir punya pikir...
barulah aku tawu..sebenarnya..
dari tadi kaMi kat mcD tu, bising2, geLaK2, sukE2..
1 hape pOn tak beli lagi...
die nak dAtang kasi tawu yang situ bUkan tempat lepAk free heheheeee...
e1 andaian aku jek...
tapi betol la tUh..
pas dak2 toek yg lAin datang baru er g oder...
pas2 da x der lagi mamat yG ushar2..
persoalan 1 telahpon terjawab...

sonok jek makan2 n cite2..

ternampak la plak aku kepada bendanie...

nmpak cm transfomer x?

heheheeee...

kalo x nmpak mungkin aku jek yg berperasaan cm tu kot...

dalam pemikiran... nak g tengok wayang kew..??

persoalan 2 muncuL...

aktiviti serterusnya aper lagi..

orang ponpuan dengan toilet dan cermin mrmang tak dapat dipisahkan...

tampa cermin dan toilet tak amanlah hidop ini...

begamba ditoilet udah menjadi 1 kewajiban...

hahahaaaaa...

aku bersama "kOci" bukan nama sebenar...

mawU tahU naMa sebenar.. tnyALah tuan pUnya badan sndiri...

kaLo akU bagi tawU pOn x pe kOt..

rasEnya tak salakAn koci...??

nama sebenarnya ialah SITI NURATIKAH...

Kelebihan kOci: bercerita dengan mimik muKa yg dan dgan bersungguh2..

aKu bersama liza separa nama sebenar..

die nie kalo nak begammba tak suke tengok kemra...

e2 yg kena pusing pale die tuh....

kelebihan : suka senyum dan ketawa walau masalah melanda...

(kalo dengar die ketawa.. semua org turut ketawa..)

alamak!! terlebe suda...opesss tertiru stecy suda..

sayangku jgan mara... terNoty sket..heheheee..

kami bukan ber2 tapi ber3 xpekan...??

muaaaxxxx!! kiss sket..

akU dan zaini.. separa nama sebenar...

pendiam sket.. agak sopan dari aku..

die cOol jek.. kalo cerita pon relex2 jek...

kelebihan : ambek berat and suke bagi nasihat..

kaMilah jUara pAntai!!
wAhh.. mAcam "pOwer pUffgirl" ark??
hahahaaa...
kalo ader sesape nak ambek kami jadi model kulet depan majalah pon bole...
wahh ader kew org yang buka tawaran tuh..? tuk kami?
bertuah laaa badann.....

Liza and kImI... sukE jek akU nengOk gamba nie...
Lizaa.. sOwiss...
jAngan Mara ye..aku letak gaK gamba niee...
jagan wisAu tak der sesapa yang nak gosip2...
kamI jek yang tawu...
and peMbaca2 blog akU jek....
kini kAmi berkumpUL....
:~: kaUm hAwA :~:
fAttY
zAiNi
diAnA
kOci
liZa
jAjA
:~: kAuM aDaM :~:
kiMi
pDos
gAness
kErOl
photo by : kiMi
kAmi berkumpOl untuk menghebOhkan pAntAi frenngi....
pEace..!!!
kepada sEmUa dAk2 tekNik lEk Law..
jiKa ini menyErtAi pErjumPaan yAng sePerti ini ...
pAdA mAsa aKan dAtang...
boLeh lAh mEnyampAikAn hAjAt anda...
kepAda saLah seoRang dAri mEreka yang sepErti diAtas...
pErmOhonAn anda insyAllah kAmi turutkAn ..
jiKa tiAdA mAsalAh yang dAtang melAnda..
sEkian... WasAllaM...

No comments:

Post a Comment