Monday, July 27, 2009

~aKu @KL dikala ini~

KUALA LUMPUR..
lama suda ak tak jln2, shoping2 kat kL nie..
nak kate lama takder er sngt.. baru 3 bln je kot..
sbb selama 3 bln e2lah akU ber cuti dan..
berada dikampung halaman akU di Penang..
akU nak g shoping kat sungei Wang lagi..
nAk g nengok aiR panCut kat KLCC..
nak g nengoK wayg kAt pV lagi..
nAk jln2 kat B.B lagi..
tengOklah nnti timE free n kaYa sket..
insyaallahh akU sampai er kat situ..

RUMAH SEWA..
keadaan rumah sewa aku yg tak berapa terurus..
maseh semak dipandang mata..
maseh serabOt utuk dipikirkan..
entah bila hendak diubah suaikan..
bila kah agaknya rumah sewa ku ini hendak diubah suai..
agaknya apa bila penghuni dirumah ini..
tak hengen lagi tinggal disini..

KEMPUS..
da 3 lebih kurang 3 bulan tak g kempus..
da mcm excited nak g belajar..
tapi bila da masok belajar..
ader jek masalah yg belom selesai..
masalahnya jadual akU tak ubah2 lagi..
ak da add 1 lagi subjk yg tertinggal..
advisor n din da lulus da..
org yg kat pejabat tingkat 3 unikL tu er lambat nak process..
alasan nye.. " adikk bukan adik sorang jek kat uNikL nie.. tunggu ye.."
akU dengan sabarnya jawab.." baik kak.."
entah berapa lama lagi agaknya untuk ak menanti..
yg takutnya bnyak pulak nnti topik yg ak tertinggal..
tak pasal2 fail paper tuh ka..
isskk!! mintak simpang la..
ak nak gred same ngn kwn akU yg lain gak..
cm seday jew.. caw dulu ahh!

No comments:

Post a Comment