Sunday, July 5, 2009

~TboWi concept restaurant~

Tahukah anda concept apakah yang diterapkan dlm restaurant ini??
hahaaaa... jeng jeng jengg....
seperti yang anda dapat lihat seperti gambat dibawah..
LogO yang ada dihadapan kedainya..
dah pon kita dapat agakkan..??
jawapannya adalah.....
..TOILET..

model restaurant TBOWI ini adalah FatimaH Az-Zahra....
memang taksesuei dgn nAma dan pErwatakan tOk
this restaurant..
tiMah.. kO jadi mOdel baju2 mUslimah..
lagi sesuai kOtkan..
hahhaaa..
jamban duduk ni menjadi lambang utama terhadap restaurant ni..

pelbagai corak jamban duduk yang bole kita lihat..
dan juga bole menjadi ilham terhadap anda juga untuk...
mempelbagaikan corak jamban duduk anda..
supaya lebih harmOni tOilet rumah anda itu..
betulkan..??

Meja makannya pula adalah dibuat oleh tab mandi..
yang bole dibuat tidur dalam toilet itu..

persoalan yg tibul sekarang adalah mAnU..??
kOrang taWu apa mEnU yg ada dalam restaurant ni??
cube err teka...
heheheeee..
adakah pemikiran korang sama dgn akU ini??

kalo korang nak tawu.. korang g er tengok sendirik..
yang aku jumpe ni kat QueesbAy penang..
tingkat yg sama dengan WayAng..
area2 situlah ianya terletak..

kali pertama aKu dengar ada restaurant jamban..
aku rasa ia agak unik, n mungkin juga bagi sesetengah orang..
ianya menjijikkan, keji or sebagainya..
ia terpulang pada individu itu sendiri untuk menilainya..
ada sesiapa yg teringin untuk mencuba..
silakan lah..
kemudiannya kasi tawu aku untuk ditemuramah..
tentang apakah perasaan anda ketika itu..
ciiee yaa...

2 comments: