Monday, October 5, 2009

~biLa tiBa hAri rAya~

bersediakah aku untuk beraya??
baju raya??
kasOt raya??
beg raYa??
seluar raYa??
telekOng raYa??
berayakah aKu??
tiMe tOo shOpping..!!
sesi memilih and mencuba...
sesuai tak baju tu dengan yAn??
comeL an..??
beli tak dia baju tuh..??
"test je.. belinye tidak..hahaaa..menghabiskan masa je kat kedai ni.."
aku pulak nak test bajU nie...
eemmm..?? comel ark??
sesuai tak..??
cantek an baju tuh..??
harganya RM2O0..
beli tak aku??
"aku try tOk yan jek.. aku tak beli pOn.. aku pOn nak gak try..
walaupOn tak pat beli...hahaaa"
dekat kedai ni ja dekat 3 jam kami lepak...
mAmA ku rOck!!
hahaa.. sebenarnya mak aku dasaket mata..
tengOk matahari terik...
aku pinjamkan mak aku kaca Mata Hitam itu..
sebb kami sedang menunggu FERARY kami siap dibaiki..
FERARY Family aku.. cantek tak..??
hahahaa...
walau bagaimana pon dia..
dia memang dah banyak berjasa tOk aku n family...
thankz FELALY...!
aku at diHAri rAya 1st..
muaahhh!!
yang kiri..=Melia..
yang kanan..=Shikin..
ingat gak diorang nak dtg raya umah aku...
thankzzz...
thOn depAn aku g raYa umah kOrang lak...
kalO tak pOn raya haJi ni aku g..
oriteee...
gamba nie kurang chantek er lak...
muka aku je cam blurr..
hantu kah aku?? huhuuu...
no no no.. cemra tuh yg salah..
ni kat umah uStat..
"uStat cakap nnti g umah die lagi.."
sesapa yg nak g la..
aku cam da tak nak g dah..
cOs jauh perjalanannya ustat...
aku tunggu kO kawen baru aku g pulak umah kO..
hahahaaa...
andai kaw baca blog aku ni ustat tOlong maafkan aku ya..
hahahaa...
ko tak marah an.. ko kan laKi aku nO.5...haahaa....
dah g umah ustat singgah umah mamO lak..
maaf err...
aku tak sempat nak ambek gamba ramai2..
"mamO pOn cakap.. nnti datang lew selalu.. and
datang ramai2 lagi.. kasi runtuH rumah aku.."
cantek umah kaW mamO...
maLu lak akU dengan umah sendiri..
hahaha...
say thank to yOur mOm n nenek ya..
cos dapat terima kedatangan kami yg dah agak tAk wAjaR masanya itu..

haaaaa!!! ini aku suka...
dapat gak aku jumpa sahabat baik+kesayangan aku ini...

ella and ayOng=syaRa..
naseb baik ko buat open hOuse ayOng..kalo tak aku tak depat aku jumpa dengan ella...

kini bertemu semula..best2.. nak jumpa lagi...!! bilakah masanya??? hanya tuhan lebih mengetahui..

hehehee...ini aku nak kenalkan...

sePoL and azRin

2 orang disebelah kiri n kanan aku ni adalah..bodyGuard aku...hahahaaa... bagOs ark aku ada bodyGuard and diorang yg bayar gaji aku...best an...hahahaa...diorang gak yg teman aku g skOdeng orang..aku tak takOt pon nak g skodeng2 nie...sbbnya.. aku ada 2 body Guard...best err kOrang.. t aku balik kita g skOdeng lagi ya...

2 comments:

  1. wahahahah.. ak knl c sepol ni die ank tokey emas an..
    hahahahah... umah die dkt depan jalan sekali kat gelugoq 2..

    bapak die name wahid an.. bapak die ni bisnes partner dgn pck ak.. kedai die kat depan kedai pakcik ak kat pit street 2. lalalalala..
    cm ne la ko knl bdk ni ek. lalalala

    ReplyDelete
  2. tersala nama err..
    anak tokey emas tuh name nya AZRIN ank kepada PAK WAHED..

    ReplyDelete