Monday, October 19, 2009

~bUsy or bUat2 bUsy??~

dalama tak berblog nie...
apa ja yg aku buat??
owhh! usah ditanya apakah sebbnya..
tapi nak jugak aku kasi tawu..
apa ja yg aku buat kebelakangan nie yg menyebabkan aku busy...
  • busy layan cita koria
  • busy baca nOvel
  • busy dengan oPen hOuse setiap minggu
  • busy dengan nak cari tempat prektikal lagi (risau suda aku..)
  • busy dengan test n quiz yg datang silih berganti
  • busy dengan assigment yg pergi satu dtg lagi satu
  • busy dengan "Final Year Projek" (fyp)
  • busy dengan WebSide nye data base tak siap lagi
  • busy dengan persiapan prezentation
  • busy dengan nak study tOk finel exam
  • busy dengan nak g karOk
  • busy dengan nak g nengok PAPADOM (da berhajat dari seblom cita ni kelua lagi.. tapi sampai sekarang tak kesampaian nk nengok)
  • busy dengan nak g bercuti

apakah busy yg tersenarai ini adalah busy yg dibuat-buat or memang betol2 busy???

sape yang nak tUlUn aku jawabkan..??

1 comment:

  1. Nobody's talkin' 'cause talkin' just turns into screamin'

    ReplyDelete