Thursday, October 1, 2009

~rAYa akU taHon 2009~

Hari ni da 13 syawal dah..
maknanye da 13 hari raya..
baru hari ni rasa nak cita sal rAyA akU tAhon ni...
bukannya aku malas or da bOsan dgn nak menaip niee..
tapi tak kesampaian..
macam2 errOr yg aku dapat kebelakangan ni..
akU tak kire..!!
walaupOn agak terlambat sket nak cite sal raYa aKu..
akU nak cite gak...

RaYa 1:
akU sOlat raYa sendiriAn, tersepit and dihimpit dengan umat2 islam yang lain..
serupa mcm kat MeKaH lew pulak..
pastuh soLat.. aku tunggu gak dOit raya masok..
huhuhuuu... tapi takde pon org nak kasi dOit raye..
huhuhuuu... seday akuh..
pastu akU n familY berangkat pulang kG sebelah mak akU kat bagAn serai, Perak..
malam kOl 1 pg baru balik umah semula..

RaYa2:
Bersiap sediA raya kat kG sebelah bApAk aku plak...
makan nasi tomato lak...
(kurang sedap err.. sbb sepupu aku yg lelaki yg agak rajin e2 yg masak ari itu..
buat2 sedap suda... nak jaga hati.. huhuu..maaf ye sYikAL..)
malam baru balik umah..
duduk jap.. dalam kOl 11...
sampai lew plAk kawan2 kuh dri skOla teknik..
ingat kan tak ramai..
hupenye penOh umah aku... naseb bawah sekali umah aku..
kalo tak mawu runtuh tuh.. huhuuu..
tHakzz ya kOrang cOs sudi datang memeriahkan uMah aku..
walaupOn bkan masa yg agak sesuei..
sbb raya nye pasal akU maafkan..hohohooo...

RaYa 3:
raya ke3 nie aku g kelua beraYa agak jAwOh sket..
tempat yg tekberapa penah pegi tapi nak pegi gak..
aku raya dekat kULim,kEdah..
ingat nak g raya umah ZATY..
tapi die lak xde.. nasib USTAT ade..
kami g er hBiskan makanan umah die..
pas maghrib g lak umah FAUZAN a.k.a MamO
pastuh baru balik err...

RaYa 4:
aku beraya umah AYONG..
and jumpa lak ngan member baik akU...
waaahhh windU gile sama kamu ELLA..
best gile tawOn nie kita dapat raya sama...
pas raya umah ayOng, g lak umah terbuka AZRiN
die nie merupakan bOdyGuard aku.. huhuu...
bodyGuard aku and die juga kasi GajI kat aku...
huhuu... bagOs aku dapat pekerja cam nie...
hahahaa.. beb jgAn mara ye.. t akU bawak kO g skOdeng lagi ya...
that the best memOry with u and sepOl..

rAyA 5:
aku raya dengan mY bRo kesayangan..
oWes miss U..
....
....
....

raYa 6:
aku lepak umah jek...
n malam nye g raya umah SYAMIN jap...
agak malu err akU nak beraya umah kaW SYAMin..
cos ramai sangat..
kO tak kisahkan..??
thankz ya jemPot akU...
at list aku dtg minOm walaupOn tak makan...
nnti ko buat opEn hoUse lgi aku dtg err..
e2 pon kalO ko jemPut aku err..
hehehee...

raYa 7:
berAya dalam perJaLan ke kL..
n beraYa at padang kOta kL..
best dOh lepAk saMa korang...
nntI bole kitA lepak lagi...
kalo maseh ader jOdOh tOk jumpE err...
cukOp err sampai rAyA 7 jek...
penat suda..
yg lain sume da sepeti tak beraya lagi..
suda kembali ke rutIn harian ku kat KL nie...
nnti aku pOstkan gamba2 raya aku..
b'sama rakAn2 tersaYang..

No comments:

Post a Comment