Sunday, February 20, 2011

Hari ini dalam sejarah

Hari ini dalam sejarah

18.02.2011. Taman Desa Setapak, Kuala Lumpur. Pada jam 1.43 am .

Mesej diteriama :: “Thankz cos memahami keadaan *A* “.

Send :: Its ok semua orang pon ada masalah dia tersendiri. Apa yang penting SENYUM!

Mesej diterima :: “ Emm.. to be honest, dena da jadi salah sorang daripada idol *A* tau… hihi.. :$

Send :: Wah! First time in my life ada orang jadikan DIANA as dia punya idola… sungguh teruja! Kenapa? Kenapa? kenapa?

Mesej diterima :: “Sbb kagum ngn ketabahan dena… ntah nape, *A* rase dena ada banyak masalah yang dena kena tempuh… tapi dena tetap senyum.. 2 yang kagum 2…”

Send :: Walau bagaimana pun keadaan masalah kita, mesti ada jalan penyelesaiannya, Cuma kena tabah dan pandai cari jalan penyelesaian itu.. dena tawu *A* mampu. Sabar jelah~

Mesej diterima :: “ Hm… ok..”

Send :: Nnti kita cita lagi ya . . banyak bende nak cita . .

Mesej diterima :: “ok… next time..”

Send :: orite! Nite!

Mesej diterima :: “nyte gak…


Aku bukan berbangga atau sengaja untuk berbuat baik, atau mengambil perhatian . . ini adalah realiti aku sendiri tak sangka tak percaya dengan apa yang aku dapat dan aku baca. . aku bersyukur. .

" thnkz *A* , bukan tak nak kasi tawu nama but biarlah rahsia nnti *A* segan lak ngeee. . . kerana dia pemalu dan baik. . . Semoga tabah *A* !! "
ape yang penting SENYUM!!


There's Nothing Impossible in Life kan??

2 comments: