Saturday, February 26, 2011

Mari Senyum Tampa Gigi~

Ingin ku khabarkan disini bahawasanya saya telah invite oleh Miss Sasa untuk join
"Contest Senyum Tampa Gigi" yang dianjurkan oleh Muazatul Adawiyyah. Thankz Sasa!

Kenapa aku nak jOin kerana aku memang suka senyum . . .
so pelbagai jenis senyum aku dah buat termasuklah senyum tampa gigi =)
so sukalah aku untuk menerima tawaran Sasa ini . .

"Dengan secara rasminya saya Nur Diana Kamilah telah join contest ini,
inilah senyuman tampa gigi ku!"


Dateline:: 27.2.2011

Kawan2 yang ditag::
Miss Amy
Miss Elynn
Miss Akak Pida
Miss Ikamissu
Miss shikin

p/s :: Ya Allah hari ni lah dateline die baru aku perasan. . agak2 sempat ke nk join nih . . dah lame tak on9 kot . . hope maseh dapat diterima penyertaan ni . .

3 comments:

  1. heheh..bagos deyna nie..mendengar arahan..ehhe
    sempat kot..hehe...dah comment kat blog tuh kan??

    ReplyDelete
  2. heheee..
    tah lah smpat ke tak..
    comment suda...
    nnti kena check blk lah akak tu terima ke tak..

    ReplyDelete