Saturday, February 26, 2011

Maafkan Saya~

Haeeihh, adduhh, alahaii, huh!
okey dah mengeluh panjang dan pelbagai bunyi. . . .
maaf andai aku mulakan penulisan ini dengan keluhan yang panjang. . . .
kenapa ya ??
ya! kerana terasa . . .
terasa dengan kata-kata seseorang yang ada kaitan dengan hidup aku . .
walaupun kata-kata itu tidak ditujukan kepada sesiapa dan kenapa. . .
tapi aku tetap terasa dengan kata-kata itu. . .

"Maafkan segala salah silap Diana, Diana takkan menyusahkan sape-sape lagi"

aku sedar siapa aku yang tiada banyak harta untuk dikongsi . .
aku sedar aku hanya menumpang. .
aku sedar kehadiran aku sebagai penumpang hanya menyusahkan. .
aku sedar . . aku sedar . .

maafkanlah andai kata-kata itu bukan untuk aku, mungkin untuk orang lain. . .
tapi maafkanlah ya. . . sejujurnya aku memang terasa . . .

Saya berjanji tak akan menyusahkan kamu lagi . .
walau susah mana pun saya . . saya takkan susahkan kamu . .
maafkan saya sekali lagi . . .

but I Love You!!

2 comments: