Thursday, November 17, 2011

Warni Warna Kasih . .


Maafkan aku andai kau tak selesa dengan perangai mengada tak semena ini . .
  • bukan tak paham, sengaja buat tak paham, sebab aku nak faham betul-betul supaya aku tak tersalah..
  • kadang-kadang aku buat tak tahu, sedangkan aku tahu, sebab aku mahu
    kan kepastian itu..
  • kadang-kadang aku faham apa yang kau maksudkan, tapi sengaja aku tidak memahami apa yang kau maksudkan, sebab aku mahu ia lebih tepat..
  • aku tahu apa yang kau mahu, tapi sengaja aku buat tak tahu apa yang kamu mahu, kerana aku mahu tahu kemahuan apakah itu . .
  • aku tahu apa yang kamu buat, tapi sengaja aku buat tak tahu apa yang kamu buat, sebab aku mahu ia lebih jelas dalam apa yang kamu buat. .

Maafkan sekali lagi, agar kamu mengerti bahawa aku mahu kamu kuat dan tenang "seperti air dilautan yang tenang, dan bila ribut melanda, kamu boleh jadi seperti tebing ditepian pantai, kuat bila dipukul ombak.". Aku harap aku juga boleh menjadi air dilautan yang tenang dan kuat seperti tebing ditepian pantai.

Aku adalah aku, yang harus kamu ketahui . .
Aku juga tahu, kamu tahu apa yang aku mahu . .




#warnakasihsayang..

No comments:

Post a Comment