Saturday, August 4, 2012

Asa Panas Bistro for 12day of Ramadhan

Assalammualaikum, dan salam ramadhan buat semua muslimin dan muslimat..
Rasanya belum terlambat nak untuk ucapkan selamat berpuasa dekat semua..
Sedar tak sedar sedah 15 hari kita berpuasa..
Alhamdulillah, mesti ramai yang berpusu-pusu pegi buat terawih kat masjidkan?
mesti ramai mak-mak yang nak buat menantu nanti..

Entry kali ni nak update bab makan or berbuka puasa yang agak best dan agak mewah buat aku untuk berbuka puasa pada bulan ramadhan kali ni. Alhamdulillah rezeki aku hari ini.

Bagi sesetengah orang mungkin ini biasa jaa, mungkin ada yang lebih bestkan.
tapi bagi aku apa yang menariknya Asa Panas Bistro ini adalah.
  • Boleh masak sendiri.
  • Boleh pilih nak makan apa aje, cuma yang dihidangkan ajelah untuk buffet tu.
  • Boleh duduk makan sampai kedai tutup pon.
  • Boleh benti solat dekat surau diorang dan sambung balik makan.
  • makan seafood steamboat + grill boleh pilih kuah tom yam or sup.
  • harganya hanya RM19.90 setiap orang
Menarikkan?!

Bagi yang nak mencuba Asa Panas Bistro ni sekat selayang jee..





Aku makan daging degan bebola ikan jee..
So daging tu aku masak dulu sebelum azan..
Bila azan berkumandang aje, daging pon sedah siap untuk dimakan..
eeemmm.. memang best meleh air liur masa tengah masak tu beb!
try laa.. pasti berbaloii..


1 comment:

  1. singgah blog ni, nak merasa kejap lagi lepas maghrib. baca review gcew hihi

    ReplyDelete