Friday, October 12, 2012

Makan ramai-ramai dapat murah!

Haii kawan-kawan, dah lama rasanya tak update aktiviti nih.. 
yang ada pon update pasal emosi, yupp memang sekarang ni agak beremosi,
beremosi dengan mood FYP, agak stresss jugaklah. Kawan-kawan aku semua pon sibuk beremosi.

Jadi untuk mengurangkan stress yang teruk disitu,, 
Aku telah direkemankan seorang kawan untuk lawati groupon untuk melepaskan stress selepas FYP nanti.
Bila dah buka segala kerja-kerja FYP aku tergendala seketika, sebabnya teruja dengan discount berpuluh %. Mulalah berangan macam-macam, nak kesana sini. haiisshh.. tup tup, roommate aku pun turut terjebak dengan benda ni sampai sekarang. Disebab stress dan teruja bergaul mesra, aku and roommate pun tak nak lepaskan peluang bila nampak makanan yang ada discount until 70%. Tambahan pulak rommate aku ni hantu makanan. so plan yang diaturkan menjadi, bila dah disebarkan kepada classmate yang lain.
Hahh! plan on!

Lagi ramai lagi murah. Nak tawu tak ape yang kitorang makan?
tengok voucer dibawah. 

MYR 108.70 ? Murah ke?
yee, memang murah pun, bila dia dah buat discount, set 4 orang hanya MYR 40 saja.
jadi sorang sepuluh ringgit saja. Apa macam murahkan?

Persoalan lagi..
Apa je yang kitorang makan tu?
Kami maaakannn... 


Alamak kabur pulak.. sorry..  hah! ape macam bestkan?

hahaaa.. itu hanya deco dinding jee lah..

Ini yang sebetulnyaa.. 
Kita boleh pilih nak makan buger apa.Teriyaki Beef OR Sausage, Chicken Katsu OR Black Pepper Beef Burger + Wedges + Drinks.

3 benda ni dengan harga RM10 jee.. Buger boleh tahan besar, rasa lebih kurang macam ala-ala buger bakar, tapi bukan buger bakar ya,, ia adalah buger Jepun. Mood jepun gitu..

 hah! terbeliak mata dapan makan!


Inilah classmate aku yang ikut serta! meriah gitu..

 Tempatnya adalah di Tokyo Street Pavilion..
Memang mood die ala-ala jepan habislah..


Last but not least;
tetiba saja..

Mungkin satu hari nanti.. Tetiba rindu!

bye!

No comments:

Post a Comment