Wednesday, October 17, 2012

Alhamdulillah...


Alhamdulillah, part presentation dah settle, tinggal part akhir saja, repot..
Aku agak risau jugaklah keputusan yang bakal keluar FYP project aku nanti, 
but aku harap ia berbaloi dengan apa yang telah aku usahakan..
Harapan aku mestilah nak markah yang baik.. tapi aku tak kisahlah asal lulus dengan baik pun tak pe..
Aku tahu kemampuan aku sampai situ saja untuk kali ini..

Lepas saja beberapa hari aku dari hari presentation, dah dapat tawu pulak project aku kena ada dekat exhibition next week, nak kata seronok, agak seronok jugaklah, tapi aku lebih kepada sedih sebabnya niat untuk aku balik awal cuti raya haji, tak tercapai.. Agak sedihlah nii..

Mak dah mengharap anak perempuan dia sorang ni balik awal, sebab abang-abang yang duduk KL semua tak dapat nak balik raya.. Kalau aku pun tak balik, tak ke sedih mak aku tu.. Haritu mak call, mintak aku buatkan simpulan kasih, katanya boleh buat makan tok raya nanti.. So sekarang ia dalam pembikinan.. buat semata-mata untuk mak nak makan.. takpe untuk mak..

Aku rasa serbasalah sekarang ni, nak balik ke tak balik ke? final report FYP tak siap lagi, mana nak bukukan lagi, mini project pon tak jalan lagi.. nak kena stanbay untuk Exhibition lagi.. Aku harap aku mampu hadapi dengan baik benda nii.. dan aku dapat balik kg. secepat yang aku mampu. Actually rindu dekat mak jugak.. 

And satu lagi perkara, yang agak merunsingkan aku sekarang ni, tempat prektikal aku belum jumpa lagi.. next month dah nak kena pastikan dah ada tempat untuk prektikal next sem. Keputusan untuk dapat prektikal dekat korea pon belum ada jawapannya, tidur malam pun tak lena, handphone memang tak boleh tinggal jauh-jauh dah sekarang ni. Macam orang bercintakan? =)      


Inilah project aku yang tak seberapa tu, yang nak kena ada dekat loby unikL next week, if ada yang berminat nak jumpa dengan home sweet home aku ni, boleh datang next week ya!

peace! bye!

1 comment: