Monday, October 8, 2012

Sayang.

Sayang,

Maafkan aku, andai aku tidak pernah jadi yang terbaik dalam hidup you.
Sayang, aku tak tahu mana lagi hendak aku luahkan rasa ini.
Mungkin disini. disini saja aku mampu luahkan rasa hati.
Kerana bibir ku ini tak mampu lagi mengeluarkan kata-kata.

Hati selalu kata aku RINDU!
tapi apakan daya aku untuk sampaikan?
Adalah rasa rindu itu terubat jika aku melaungkannya keseluruh alam.
Aku kecewa bila rasa itu tak sampai untuk aku sampaikan.

Hati selalu kata, aku mahu kamu selalu!
Tapi aku tak terdaya untuk lakukan itu.

Hati selalu kata, aku mahu akan perhatian dari mu!
Tapi aku rasa hampa, tiada apa yang aku rasa.

Hati selalu kata, aku perlukan kata semangat dari mu selalu!
kerana aku selalu alpa dan leka didalam setiap langkahku.
sebab itu aku perlukan kamu selalu.
Aku tunggu sentiasa, setiap masa dan setiap saat ku!
Akhirnya aku sendiri mencari kata-kata untuk menaikkan semangat sendiri.
"You can do my sweet heard, I always with you for ever and ever!"

Tapi hati selalu memahami you sayang.

Katanya lagi..
Takpe sweet heard, keadaan dia tak normal lagi, sabar ok..

Katanya lagi..
Takpe sweet heard, jangan ganggu dia nak rehat, nanti dia dah betul-betul ok, ok lah nanti.

Katanya lagi..
Tape sweet heard, kalau rindu hantar je message selalu.

Katanya lagi..
Tape sweet heard, kalau tiada replay message panjang sikit. mane tahukan.

Katanya lagi..
Tape sweet heard, jangan ambil hati, smile =) rindu dia sederhana saja ok. mungkin akan terubat penyakit rindu tu.

Katanya lagi..
Tape sweet heard, call bila perlu saja.

Katanya lagi..
Tape sweet heard, jangan call die ok, bimbang dia akan bertambah sakit.

Katanya lagi..
Tape sweet heard, nanti dia sihat dia akan call selalu.

Katanya lagi..
Tape sweet heard, munggkin dia akan kembali.

Katanya lagi..
Aku tak tahan lagi,,

*calling...

Me: "Haii sayang.. baibai sayang.."


You: "ok sayang, bye.. I text u letter"

*end call

tanpa aku sedari air mata mengalir di pipi.
Apakah tandanya itu?
suka? gembira? sedih? mungkin teluah sedikit rasa rindu?

Katanya lagi..
Aku nak call lagi..

*calling...

Me: "I tak sihat =( "

You: "Rehat ok.. makan ubat eh."

Me: "eeeemmm, ok. bye."

You: "Love you."

Me: "Love you too"

You: "Miss you."

Me: "Miss you too."

*end call

Air mata mengalir tanpa aku sedari..

Setelah sekian lama aku menunggu kata-kata itu, sehingga aku binggung ayat pakah yang diungkap itu benar atau atau palsu. pelbagai rasa yang berputar-putar.

Geram! Marah! Suka! Gembira! Benci! Jemu! Bosan!

Semakin lama, semakin tiada kata untuk aku luahkan. Kenapa ia begini..
eerrrhhh!!
Rasa mahu bunuh diri. Nanti Tuhan yang sangat mencintai aku melaknat aku pula.
Aku memohon hanya pada Tuhan membersihkan hati aku dari merasakan sesuatu yang tidak baik.

semakin hari semakin aku lemah menghadapi situasi begini..

mengapa kita jadi begini sayang?
mungkin aku adalah punca utama kita begini.
Maafkan aku sayang.



No comments:

Post a Comment