Saturday, December 5, 2009

2h♥ti Yang Terpisah

2h♥ti yang terpisah..
Kini semakin menjauh..
Dulu walau terpisah,
masih dekat,
masih boleh dengar khabar dengan cepat...
walau tidak bersemuka…

Masa dan keadaan telah menentukan..
Untuk mereka lebih mengerti..
Mengerti erti kesabaran, kesengsaraan, kerisauan, kegelisahan dan keinsafan...
Mampukah mereka begitu selamanya??

2h♥ti yang terpisah..
Kini semakin menjauh..
Menjauh merentasi laUt..
Kini semakin susah, semakin lama..
Untuk mendengar khabar berita..
Semakin tersiksa jiwa raga..
Mampukah mereka..??

Orang selalu kata,
apa guna teknologi masa kini..??
ya! Memang betul teknologi kini mudah..
untuk menghubungkan dengan sesiapa saja..
walau dimana jua kita berada..
tapi dalam kisah 2h♥ti ini...
hanya AKU!
akU!lah teknologi masa kini buat 2h♥ti ini...

Aku tahu betapa siksanya 2h♥ti hidup bergini...
Aku sebagai org tengah turut merasa betapa siksanya..
Tapi aku cuba untuk mengurangkan rasa terseksa 2h♥ti ini hidup sedemikian...
Aku cuba untuk menyatukan 2h♥ti ini dalam kejauhan..
Aku terpaksa bersusah payah menghabiskan masa, tenga dan wang untuk mereka..
Aku tak kisah..! asalkan aku dapat menyatukan 2h♥ti ini...
Aku sayang akan 2h♥ti ini.. dan apabila muncul hati yg ke3..
Aku TERPAKSA!, MESTI! Lebih banyak bekorban untuk 3h♥ti ini..
Aku akan cuba sedaya upaya aku untuk menyatukan 2h♥ti ini...
dan.. apabila 2h♥ti ini bersatu.. hati ke3 turut bersatu bersama...

aku rela tidak mendapat sebarang balasan..
asalkan 3h♥ti ini..bersatu semula..
ITU SUDAH CUKUP MEMBAHAGIAKAN AKU..

5 comments:

  1. ape yg dimushkilkan ni hemm..??

    ReplyDelete
  2. x de pape.. muahahahahhaahahaahhhahaah...

    ReplyDelete
  3. emm..x derr mesti ader paper nih...
    kan? kan? kan?

    ReplyDelete
  4. emm..x derr mesti ader paper nih...
    kan? kan? kan?

    ReplyDelete