Monday, December 7, 2009

~Sudah Tiba~

Pada 3/12/2009
bayi seberat 3.4kg dilahirkan..
beratkan..??
ye agak berat..
bagi seorang ibu yg berat badannya hanya 45kg
lebih kurang berat aku je..
hahaa..
eH!! bkan berat err..
tapi BESAR..
umur baru taksampai sehari..
tapi.. nampak mcm da 4 or 5 bulan..
mata pOn kelip2 ja tengOk org..
dah er sepEt..
pipi kembOng2..
aiissshh!! geraammm..
amm..gigit gigit die...
cOmeL amat..!!

tapi aku seday..
gamba yg cHomel aku tngkap mase..
umurnye baru 2 hari,,
dah hilang lak..
aaahh!! tensen..
gamba itu lah menjadi tatapan keluarga aku...
sebelum die balik umah nih...
tapi skrang nk nengok gamba ape..??
tapi ader yg maseh selamat...
ader 1 jep..
tapi x berapa chantek err...
haaa.. ini die budak kecik nih..
nengOk pipi die..
hehehee..
didOkong oleh opahnye..
bile acU nye dOkong nangis je die..
bile da bertuka ke opah nye..
senyap terOs..
sayang sangat die kat oPAh ek..
gamba nih umur die 2 hari..
gamba nih je yg tinggal..
nnti die da blk sini aku tangkap yg lagi2 chOmel..
muaahh!! sayang die..

Ehh!! tapi tawU ke babY ape..??
bOy or girl??
cube errr teka...
nnti aku cita lagi ye sal budak kecik nih...
daarrr,,,


6 comments:

  1. sy taw ni msti girl..

    btol ark??

    ReplyDelete
  2. dena,nme pe???
    letak nme aku tau,,,
    bru ar nnt besar hebat cm aku...
    nnt bw dier jalan2 jmp aunty amy ye~

    ReplyDelete
  3. Anonymous: ape buktinye pOmpuan??
    miMos: nama otW lgi..
    maseh mencari yg terbaik untuk die..
    emm...xnk er letak name ko..
    xbest..weeakk! hahaa...
    nnti da besa2 sket aku bawk er jumpe aunty amy nih..eehh! supe macam aku nye anak lak an..

    ReplyDelete
  4. alaaaa...
    kau jeles ar2 smpai xnk letak nme aku,,,
    xpe2, aku tau nama aku hebat...
    hahahhahahhaaaa...

    ReplyDelete
  5. sbb dari firasat dan ilmu yg telah dituntut mengmbarkan bayi tersebut ilah seorg wanita..

    so ape kate kaw dena?? btol ark firasat sy nih??

    ReplyDelete
  6. mimOs: uee.. habat kew..?? jelas ngaku sebentar..
    "ye hbat sangat"..
    anonymous: emmm.. tinggu jep jawapannye nnti ek...ngeeee..

    ReplyDelete