Saturday, December 12, 2009

~befday~

befday aku yg membosankan...
hadiahnye kena marah je kejenye..
duduk umah je kejenye..
ape yg dihajati ari tuh. sume tak dapat..
emm..seungguh SEDAY.. =(
ape yg aku mampu buat kalo sumenye tak menjadi...


kenapa aku rasa sangat teruk perjalanan hidup tahun nih ya...??
banyak yang aku rancang tahun nih..
tak menjadi...
lain yang aku inginkan.. lain lak yang jadi..
kenapa ya jadi cam nih...??


benda yang aku tak sangka akan berlaku..
dan memang tak pernah terfikir pun akan berlaku..
kini dah pon berlaku...
apa yg harus aku lakukan..??
bagai mana aku menghadapi semu nih??
mcm mana aku selesaikannya..??

mampukah aku..??


memang banyak persoalannya..
tapi aku hadapi semuanya dengan SENYUMAN...
tapi didalam hanya TUHAN saja yang tahu..
bertapa PEDIH, betapa PERITNYA, betapa SEDIHNYA aku nih..


kini KESABARAN, KETABAHAN dan dengan DOA aku setiap hari..
membuatkan aku lebih tabah dan berani menghadapi segala yang datang..
aku mahukan KETENANGAN dan KEBAHAGIAAN yang hilang...
mampukah aku dapatkannya semula..??

HAPPY BEFDAY tO:
NUR DIANA KAMILAH
ZAHIDATUL AKMAL
NUR QAISARA AL-IMAN
MOHD AWIS HAZRANI


















*happY befday to all DESEMBER*

No comments:

Post a Comment