Tuesday, December 8, 2009

~Tips Orang Sayang Kita~

Kat sini ada sedikit tips, ye sikit je, sebab nih je yg aku sempat salin. Aku nak kongsi sikit tips yg aku dengar dari Dato Fadzilah Kamsah.. aku rasa tips nih memang beguna dan wajar untuk kita ikut.. ye aku percaya dia sebab diakan pakar motivasi Malaysia.. aku suka dengar berkata-kata dia memang suka bagi tips2 untuk merapatkan perhubungan sesama maknusia. dalam masa yang sama aku bole tawu apa yang maknusia nak, suka and tak suka.. setiap masa aku cuba tOk buat semua orang suka aku sebagai kawan yang baik, tok semua kawan2 aku.. so ni tips2 die yang bole kita sama2 ikot..

TIPS ORANG SAYANG KITA

*Jadi Orang Yang Baik*
*Saayang Pada Semua Orang*
*Maafkan Orang*
*Doakan Orang*
*Ceriakan Orang*
*Bagi Hadiah Dari Pandangan Mata*
*Masa Berjumpa Pada 3o saat awal, Puji2lah kawan kita tUh*

TIPS MENGERATKAN HUBUNGAN Dengan Pasangan

*Merangsang Kehebatan*
*Beripujian*
*Memberi Motivasi*
*Selalu Berterima Kasih*

hope tips yg ada ni dapat mengeratkan lagi hubungan sesama kita.. mudahkan..?? dalam hidup ni sebenarnya mudah ja, cuma kita ja menentukan ia susah atau senang, kalo kata senang, senanglah ia, kalo susah, susahlah ia jadinya..

"tak mustahilkan, kawan yg dianggap musuh..
suatu hari akan jadi kawan baik kita.."

1 comment:

  1. wahahahha..hum.. tah ye kot..
    2 bru fadilah kamsah..
    blum dgr datok doktor tengku fauzan lg berceramah..
    hahhahahahhahaahahahhahah..

    ReplyDelete