Monday, January 25, 2010

Mush U!! Iman Kuh!!


Skert kak erna n angah yg belikan,,
n topi aku err yg belikan...
lalalaa...
chumelkan...??
time nih pon nk bwk die g jenjalan...
tapi tido je krj die....







Nampak macam lelakikan??
baju nih aku beli sebelum dak kecik nih lahir..
so ye ye je suma ingat lelaki..
aku pon excited gile beli baju bajet dak laki...
so inilah hasilnya...
dak pOmpuan menyerupai lelaki...
huhuuu...






Uhuu.. kecik2 da pandai posing mcm aCu diekan...
huhuuu..
kami tido bersama...





Sungguh tembun pipinya bila dapat kua g shopping..
huhuuu... akU maksu yg baik..
kecik2 dah bawak g shopping...
lalalaa....







inilah saat2 terakhir aku bersamanya dirumah...
gOmol2 die sampai nangis..
aku terpaksa meninggalkan die..
demi kejayaan aku..

Tunggu yA.. i will bAck for U...
mish U alOt...!!!!!!
muah!!muah!!muah!!!

No comments:

Post a Comment