Thursday, June 23, 2011

Nor SyafiQah Helmi

Haii , berbicara lagi kita tentang perkahwinan, yep, kawan aku, kawan baik aku yang selalu tersenyum, dan sedikit sengal bila blur . . =)

Selalu lepak sama bila hujung tahun menjelma . . pergi pesta and lepak pantai . . tapi agak2nya hujung tahun ini and tahunTahun akan datang tidak lagi kot . . sebabnye die sudah pun menjadi Isteri orang . .

Aku tidak mempunyai masa untuk menghadiri hari bahagia dia 11 June 2011. Tapi aku sanggup mencuri sedikit masa lapang aku untuk dia, sebelum dia diijab kabul dan inai dijari belum pun pasangkan 10 June 2011. itulah kali terakhir kita bersua. hope kita maseh ada masa bersama nanti.

tengoklah bertapa berserinya dia ketika dia telah diijab kabulkan.
cantekkan, even sehabis simple majlis perkahwinannya, tapi tetap cantik, berseriSeri. dan merekaMereka yang dapat tengok secara live .
untung laaa. . .

ruginyee terasa, bila tak dapat jumpa mereka, mesti lagi meriah bila ak juga disitu kan?? miss you all . .

"to syafiqah helmi, maafkan aku cos tiada disisi mu ketika itu, tapi aku sentiasa mendoakan kebahagiaan mu selalu, hope kehadiran Suami disisi dapat membuatkan hidup mu lebih bermakna dan bahagia. Jadilah insan Isteri yang solehah ya. . doakan ak jodoh yang terbaik untuk ak jugak ya! =) "

eemm . . .tak sempat nak sediakan hadiah kawen untuk my sayang nih. postpone lah eh... nggeee...

Note:: jangan cari pasal eh kaw!

1 comment: