Wednesday, March 6, 2013

Aku selamat dibumi Korea!

Assalammualaikum,
Sedar tak sedah dah seminggu lebih aku menetap di negara orang ni.
Sungguh aku tak sangka,, banyak benda baru yang aku belajar dekat sini dalam masa seminggu ni.
Betullah bak kata pepatah. "Jauh perjalanan luas pemandangan".
"Mencari ilmu biar sampai kena negara cina". 
Hah! korea sudah, oneday cina pulak. 

Atcually banyak cerita dan pengalaman nak cerita kat sini. Super excited! but aku ada sedikit masalah dengan laptop sendiri. So rasa tak sedap pulak nak mengupdate dekat lab ni.
So far, aku dekat sini Alhamdulillah good, but weekend haritu ja aku demam.
Demam aku dah jangka akan aku hadapi dekat sini,
itu disebabkan perubahan cuaca yang drastik. 
Kena hadap 5 hingga -5 darjah celcius setiap hari.
Asap keluar kat mulut jangan katalah. 
Hari-hari rasa, kalau tak nak kena naik Genting Highland baru dapat rasa.
Hahahaaa..

 Ini dulu yang aku dapat kongsikan.

Aku hidup dengan baik dekat sini.
Peace!

Untuk lebih lanjut tunggu next entry ya!!


2 comments:

  1. owhh curi2 online kt lab ea td.. hehehe =p nak try jugak la.. prof ajar ngantuk.. kikikiki

    ReplyDelete