Monday, November 9, 2009

~babY bOy...!!!~

aku suke sangat awinih...
huhuhuuu...
nak tawu nape..??
cos.. baru arini aku tawu yg orang baru yg bakal muncul adalah...
"babY bOy!!"
tawu nape aku suke babY bOy..??
sbb anak buaH aku sume "gegUrl"..
tak xvencure langsung..huhuhu...

sedang aku b'jalan2 bersama sahabat2 kesayangan kuh..
aku terjumpa kasut yg nOmeL2 belaka...
mula lah aku teringat akan org baru yg akan hadir..
bOy ke guRl ek..??
terOs aku call my mama kesayangan ku..
tnye bOy or gurl..
mamaku cakap dalam jangkaan bOy...
mamaku tnye nape tnye??
x der.. ingatkan nk belikan kasUt yg nOmel2 nie..
mamaku cakap tak yah er beli yg itu..
beli stokin n sarOng tangan suda...
owww okekk...

tapi... aku nak jgk belikan prezen tOk die..
eemmm...
so aku beli jep 2 helai bjU F.O.S kat die..
okekk er tuh an..
ader gak jenama...
huhuhuuu...
nnti kalo ader rezeki lgi acU belikan lagi ye "babY bOy!!"
exsited!! aku nk tunggu die memeriahkan umah yg semakin kelam..
hOpe die membawa tuah dlm famly aku...
akU akan jage die baik2..
sayang die sangat..!!
cos die adalah waris pertama abg aku yg sOrang nih...
alamaakk.aii... mcm seday jep...
nape cm seday ekk...
no no no..
xnak seday2..
aku bkan seday ape...
seday aku, sedaY happy...
sbb "babY bOy..!!"
akU sayang dIe......

HARAPANKU
nak sangat die datang masa 8/12/2009 nih..
kalo die datang time tue..
kiranya e2lah hadiah befday aku yg paling berharga..
yg pernah aku dapat..
nnti tiap2 tahOn bole sambOt befday sesame...
kalo terawal sket pon xpe kan...kan...kan..
jnji time tuh die ade bersama aku..
utuk memeriahkan hari itu...


2 comments:

  1. hahhaha.. apa la punya turr..
    bli la kueh lompang ka kebab ka..
    bru sedap boleh mkn dowh..

    kuakuakuakua...

    ReplyDelete
  2. alaaaa..
    die tuh dunia pon blom kenal lg..
    cm ne nk kenal lompang n kebab...
    beli barang baru besh..
    bole simpan n nmpak jep selalu...
    ape dah...
    kalo mkn buang, mkn buang buat ape..
    tol arak...

    ReplyDelete