Sunday, November 22, 2009

~Kesayanganku Buat Perangai~

Bila kesayanganku buat perangai..
dia sudah mula tidak bersuara nyaring,
dan die sudah mula tidak memberi rasa happy pd aku hari ni,
kenapa begitu sayangku..??
adakah aku bersalah??
apakah dosaku pada mu??
kaw buat aku berfikir panjang...
berfikir akan BERHABISAN duit untuk kaw,
berfikir untuk BUANG apa saja yg ada pada kaw,
berfikir untuk MEMBAIKI kaw, dan..
sampai Aku terfikir untuk MENGGANTIKAN kaw dengan yang lain...

huuhh!!!
tak sanggup aku...
aku tak sanggup melakukan itU semua...
tak sanggup aku untuk BUANG apa yg ada pada kaw,
sbb kaw telah menyimpan banyak kenangn, memory silamku dulu..
kerana bila aku rindu akan masa silam ku yg dulu...
kaw lah yg pertama aku cari...
jika itu yang aku buang dimana lagi aku ingin mencari..??

huuhh!!
tak sanngup aku..
tak sanggup aku MENGGANTIKAN diri mu dengan yg lain...
"kerana dirimu begitu berharga..."
wahh!!! macam iklan puLak..
tapi itulah realitinya..
itulah yg pastinya...
kerana kaw banyak "berjasa" pada ku..
kaw selalu "menghiburkan" aku dikala aku sedih dan bahagia...
kaw menjadi "saksi" kehidupan aku selama "setahun" ini..
kaw "merakamkan" segala suka+duka+manis+pahit=ku..
kaw juga "menemaniku" kemana jua diriku ini berada...

MAAFKAN aku kerana...
aku tak mampu untuk menjaga kaw dengan sebaik mungkin..
kadang tangan ku ini yg mencalarkan dirimu itu..
kadang tangan ku ini yg menyakiti mu...
kadang mulut ini yg memaki hamun diri mu itu..
sedangkan kaW tidak berdosa...
malah memberi kemudah padaku..
kaw menghubungkan aku dengan rakan2 kesayanganku..
kaw sedikit pOn tak pernah rasa cemburu..
rasa sakit hati..marah..dendam.. dan sewaktu dengannya..

aku akn cuba untuk memperbaiki dirimu itu sayangku...
tunggulah sedikit masa lagi,
aku tak sanggup kehilangan mU..
aku tak sanggup berikan kaw pada siapa2...
aku mahu kaw selalu bersama aku selamanya...
tolongLAH!! jgn TINGGALKAN aku begini...
oh!! HANDPHONE sOny kuh!!!




No comments:

Post a Comment