Saturday, November 28, 2009

~uCapan terAkhirku~

hujung bulan ini befday die,,,
seperti tahun2 yang sebelum ni..
tak pernah sekali pon aku wish..

kalo wish pOn mesti dah terlepas..

sebbnye aku lupe bile befday die...

selepas 2 minggu befday die..
befday aku pulak...

die mesti call aku and wish befday..

mesti die ingatkan aku..

"tak wish pOn befday orang"
itu je ayat die..
untuk kasi aku tawu aku yg befday die da lepas..

" opss! soWi.. bile ek befday??"
dengan rasa bersalahnya dan muka tak malunya aku tanya camtuh..
"owh sampainye hati tak ingat, ari tuhkan dah kasi tawu,
orang siap bole ingat number iC die lagi.. 8912............ ,
amy je yang wish.. dena je yg belum.."
lagi bertambah serbasalah aku kat die..
sampai situ die ingat ek..
teringat lagi aku mase dalam class math Pn. Suriaty..
time tuh lah die mintk aku ingat number iC die...

number iC aku ngn amY..
kejap je die bOle ingat...

hebAt!! tapi aku sampai sekarang tak dapat nak ingat iC number die..

raSa berdOsa, serbasalah semua bercampur2..


"alaa.. sowi ek.. orang betul2 tak ingat.. HAPPY BEFDAY!
tahOn depan orang wish tepat pada harinya ok..! "
ayat sedikit memujuk supaya die tak kecik ati..
tapi die selamba je cakap..

"tak pe..orang tak kisah pOn.."
tapi aku tawu dari kata2 die ada sedikit kekecawaan disitu..
"sOwi ek, sOwi sangat.."
aku tak mahu menjanjikan lebih2 takut tak tertunai...
aku tetap akan rasa bersalah sampai bila2..

pabila tiba masanya kini...tahOn ni..
aku still tak dapat nak wish kat die...
sbb die da pergi dulu dari aku..
cam ne ek nk kasi tawu die yg aku nk sangat wish BEFDAY die..
akukan da JANJI nk wish bEfday die tAwOn nih...
tawon ni die da takkan wIsh tOk aku lagi...
sampai bile2 pOn die takkan wish tOk aku...
tapi aku tak kisah aku terima..
mungkin ini hukuman tOk aku kat die..
tapi aku bersyukur sangat sebb ader kawan cam die...

aku tak kisah lah..
die dengar ke takdengar ke,,
die nampak ke taknampak ke,,
aku still nak WISH befday tOk die..and..
aku nak kasi die HADIAH befday die jugak..
sbb aku tawu walaupOn die takde..
die tetap dengar aku,,
die tetap terima apa yang aku nak kasi die,,
sebb diekan sayang aku...

~UCAPAN TERAKHIRKU~
*Pek happy befday ya
..!!
Dena mintak maaf cOs tak dapat wish tahun sudah,,
and hadiah Pek, Dena
akan kirimkan setiap hari..
hadiah nih untuk bekalan Pek kat sana..

dan memudahkan Pek disana nnti..

terimalah hadiah yang tak ternilai dari Dena..

Sekalung Doa, al-Fatihah dan Yassin..

seMoga rOh mu dicucuri rahmat..*




2 comments:

  1. dena,nnt kita smbt besday arwah sama2 ye.
    windu2 dier sgt ♥

    ReplyDelete
  2. baik mIe.. tpi cm ne..??
    akU pOn wIndu gIlak same die...
    sangat2..

    ReplyDelete