Wednesday, November 18, 2009

~kalO x sUka, cOmment!,kaLo sUka, cOmment!~

aku ingin mengarang...
tapi apa yang wajar untuk aku karangkan...
aku nak menaip..
tapi apa yang aku taipkan..
aku masih lagi menaip..
menaip dan terus menaip...
menaip tampa henti...
dimanakah penghujungnya..
dimanakah akhirnya..
dimanakah penamatnya...
dimanakah penyudahnya..

sampai bila..
sampai aku tak larat...
sampai aku penat..
bila agaknya aku nak penat??
mungkin sekejap lagi..
bila sekejap lagih tuh..??
alaaa..
sikit lagi lew...
berapa bilanagannya..??

waahh!! semakin banyak pertanyaannya...
apalah yang harus aku jawab??
kerana aku sendiri tidak tahu apa jawapannya...
tapi mcm nak kasi jawapan...
wah! mesti ader yg ckp...
mcm keling...
bOdOh errr kaw cakap cm tuh...
tadi tak der jawapan sbb takder idea nak jawab...
sekarang tetiba je die muncul...

huhhh!!
dah!
dah, tak ingat ape yg nak dijawab...
and aku dah malas lagi...
malas suda nak mengarut...
malas suda nak merepek...
and...
malas, malas, malas...
ape yg rajin..
TIDO...
ZzZzZzZzZ....

2 comments: