Saturday, May 19, 2012

Adakah IMPIAN aku akan menjadi kenyataan?

Kini aku sedang berkobar-kobar untuk menjadikan impian aku tercapai. Tapi impian yang mana satu eh?! ye, sesungguhnya impian aku memang banyak, sampai aku sendiri tak tawu mana satu harus/mesti aku buat dulu . . bila difikir-fikirkan sangat, confuse aku dibuatnya . . apa pun terjadi, kita mestilah kena susun aturkan dengan baik perjalan hidup kita, supaya ia berjalan lancar . . baru nak susun jalan kehidupan kee diana?   tapi kali niii, tak kira apa pun jadi . . aku nak jugak capai Impian yang satu ni . . mesti jugak tahun depan, kalau tak, mungkin peluang ni takkan ujud lagi dalam hidup aku! selama-lamanya! . . tapiii rezeki Tuhan siapa yang tahu? Tuhan yang tentukan segalanya . .

dan impian aku . .

Impian aku sebenarnya, nak naik Kapal Terbang . . hehe . . persoalan: lol! itu je ke? sebab AirAsia ada offer seat flight free kalau book 14 May 2012 haritu ke? eemm . . mungkin itu yang korang fikirkan kan?! tapi sebenarnya . . tawaran yang lebih hebat dari tu tawu tak!! sangat teruja ni. . tapi ia mestilah bergantung pada kesungguhan diri aku sendiri jugak, untuk memiliki tawaran hebat ni . . nak tawu tak bende hapee ?! apa yang tawaran hebat itu? tawaran hebat, yang lagi hebat dari AirAsia kasi seat free tu adalah tiket FREE pergi dan balik . . owhsome kan kan kan kannnn?! sapa yang taknak weh?! tapii ada ja yang taknak tu . . tapi aku mestilah nak, sebab bukan senang aku nak pegang tiket flight, tambah-tambah pulak nak beli tiket fligt tu. Memang  taklah kan?! . Ini orang nak kasi FREE je tiket tu tak payah nak kelua duit sesen pon, kau taknak lagi ke? tapi bila dah sampai destinasi pandai-pandai la nak hidup kat sana eh! =)

dan impian aku lagi . . 

Impian aku jugak nak pergi oversea . . jalan-jalan negara orang . . bila dah naik kapal terbang mestilah nak pergi tempat yang jauhkan? oversea tuu bukanlah Pulau Piang or Pulau Langkawi ke eh! . . itu naik bus pon sudah cukup cukup sudah . . tak yah nak over sangatlahkan . . tapi itu hanya pendapat aku jee . . kalau orang lain teserahlah . . duit sendiri, cara sendiri, kemampuan diri sendiri  . . bagi orang macam aku ni . .yang tak berapa kaya dan mempunyai impian untuk kaya ni . . setakat yang boleh je lah dulu . . kalau ada rezeki insyaallah, impian-impian lain aku jugak turut akan tercapai nanti . . persoalan masih belum terjawab disini . .

dan Impian aku lagi . . 

Impian aku nak pergi tempat-tempat yang best! sweet! romantic! owhsome! , banyak je tempat-tempat yang best! sweet! romantic! owhsome! dekat luar negara sana . . pilih jeee . . tapii tawaran hebat sekarang ni hanya 2 negara ja yang ada untuk aku pilih . . PILIH salah satu saja! mana boleh pilih semua . . jangan nak tamak sangat ok?! dan tak boleh nak pilih dua-dua negara sebab ianya pada masa dan ketika yang sama  . . kalau ditawarkan lagi banyak tempat lagi lah pinaw-pinaw nak pilih mana satu nak pegi ni . . 

aku rasa aku tak nak cerita sekarang .. apa? kenapa? dimana? bagaimana? entah kenapa? etc. sekarang . .
aku nak tinggalkan persoalan dientry kali ni . .  If nak semua persoalan ini terjawab, tunggu next post ya! 

Muka jahat jee . . . 

Love you many-many! Bye! Bye!


No comments:

Post a Comment