Wednesday, September 19, 2012

Raya 2012 - Koleksi Open House

Keluarga besar aku, first day raya..
Hope raya-raya akan datang pun kami mampu berkumpul sama macam ni lagi..


Azrin in the house! 

 Rashid in the house!


 Husna in the house!


 Kak Na wedding, kira open house Amy and Kak Na lah!
Kami dapat berkumpul bersama kawan-kawan lama ku, dulu kini dan selamanya..
^.^

 Naik saja kL, hah! Ikamal in the house!
Perasan tak rambut aku lain macam sikit..
itu suma terjebak dengan jie, teman dia pergi saloon.
but its ok i'm like itu..


 Kak Fida in the house!


Emira in the house!

hah! banyak betol open house raya tahun ni.. semoga murah rezeki diorang..
Tahun ni aku tak buat pun open house..
Insyaallah ada rezeki lebih tahun depan adalah..
nnggeeee..

Sebenawnye, ada lagi 2,3 kawan aku yang buat open house dan aku menghadirinya..
tapi gambarnye takde.. maaflah yee..

Emm.. rumah mak mertua pun tak tepergi tahun ni..
Eh! mak mertua? dah ade mak mertua ke?
ada bau bakal mak mertua jaa..
jadi ke tak Tuhan saja yang tentukan jodoh aku nanti..
tapi kalau pegi rumah bakal mak mertua tu spacial entrylah!
ok terasa aku gatal disitu..
ok byee!
jumpa lagi yaa..


2 comments:

  1. nanty kita update kalo dpt g korea sesama ye... insyaAllah.. boleh letak tajuk "open house di korea.." kelassss gitu =)

    ReplyDelete
  2. Weeeheeeee... itu yang tak sabar nak menanti tuu.. eheemm.. =)

    ReplyDelete