Saturday, September 22, 2012

Aku seorang penipu!

Aku tipu!
kalau aku cakap, aku tak pernah rasa kecewa untuk hidup

Aku tipu!
kalau aku cakap, aku tak pernah persoalkan kenapa semua ini harus terjadi pada aku?

Aku tipu!
kalau aku cakap, aku boleh harunggi semua ni dengan tenang.

Aku tipu!
kalau aku cakap, aku tak perlukan sesiapa untuk terus kuat untuk hadapi semua ini.

Aku tipu!
kalau aku cakap, aku kuat! aku tak nangis.

*T.T

Aku tipu!
kalau aku cakap, aku tak pernah bosan dengan apa yang aku ada sekarang.

Aku tipu!
kalau aku cakap, takpe aku faham, semuanya ujian dan dugaan dalam hidup.

Aku tipu!
kalau aku cakap, takpe biarlah die, nanti dia ok lah tu.

Aku tipu!
kalau aku cakap, aku sedang bergembira dimasa dan ketika ini.

Aku tipu!
kalau aku cakap, aku tak sakit, aku baik-baik saja selalu.

Aku tipu!
kalau aku tak pernah cakap apa-apa.

Ya! Aku memang seorang penipu! setiap masa aku tipu dan menipu. 
Semua yang disekitar aku semuanya tertipu!

Pernahkah kau menjadi penipu seperti aku?!


2 comments:

  1. senyum leh mengubat segala rasa.. nena kn suke senyum =) senyum skettttt =D

    ReplyDelete