Thursday, November 29, 2012

Shit! Sakit!


#Sakit

Memang sakit bila menyimpan perasaan,
Memang sakit bila dilukai,
Memang perit untuk dilalu,
Memang pedih belia ditinggalkan,

#titis

Memang aku tak kuat untuk hadapi kenyataan ini..
Memang aku tak dapat lupakan apa yang terjadi..
Memang aku tak dapat buang rasa ni..
Memang susah, memang payah!

#titis

Memang rasa sangat kuat,
Memang rasa ini member kesan yang amat ketara,
Memang rasa ini tak dapat nak disembunyi lagi..
Memang wajah tak dapat menyimpan rahsia,

#sinis

Memang aku cuba lupakan,
Memang aku cuba untuk kuat,
Memang aku cuba berbahagia,
Memang aku cuba buang,
Memang aku cuba pergi jauh,
Memang aku cuba ketawa,
Memang aku cuba selamba,
Memang aku cuba menerima,
Memang aku cuba mengerti,
Memang aku cuba sedaya yang mampu,

#sinis

Ternyata aku belum mampu!

#shit!

1 comment:

  1. Assalamualaikum...

    Asif jiddan syg...
    Bersabarlah menempuh dugaan drpNya...
    Just said Alhamdulillah syukur...
    B'coz apa yg terjd adalah nikmat drpNya dan memberi peluang kpd hambaNya utk bertaubat akan dosa2 yg lalu menjadi yg lebih baek..

    Cayiok2! I know u can do it...
    Wlaupun dla just kwn d alam maya, but i want u to be strong my dear Jannah frenz... Eih Syg? :')

    Dktkan diri kpdNya, jdkan Allah 100% No.1 is in ur heart & everthng is gonna be alright + happy <3 :'D

    ReplyDelete